خبر فوری

یک فروند شناور حامل ۸۸۸ کیلو موادمخدر در آب‌های هرمزگان توقیف شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سردار حسین دهکی اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان با پیگیری‌های شبانه روزی و اشراف کامل بر مرزهای آبی استان، با اطلاع از اینکه یک گروه از قاچاقچیان مواد مخدر از سمت مرزهای آبی سیستان و بلوچستان قصد انتقال مواد مخدر به سمت نوار ساحلی بندرلنگه و تخلیه آن را دارند، بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی بیان داشت: سرباند قاچاقچیان که از حضور مرزبانان در منطقه احساس خطر می‌کرد، قصد به تعویق انداختن تخلیه مواد مخدر در فرصت دیگری را داشت که بر این اساس مرزبانان استان با همکاری منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران به محل مورد نظر عزیمت و پس از ساعت‌ها کمین و تغییر تاکتیک، سوداگران را مجبور به تسلیم شدن کردند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان تصریح کرد: سوداگران مرگ که تمامی راه‌ها را بر خود بسته دیدند، با رها کردن یک فروند شناور تندرو در حوالی تنب کوچک، به کمک عوامل اسکورتی از محل متواری شدند.

سردار دهکی ادامه داد: مأموران در بررسی شناور توقیفی، موفق به کشف ۸۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۴۸ کیلوگرم هروئین شدند.

دهکی خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشراف مرزبانان در تمام نقاط استان، در حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان به ویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با آن‌ها برابر قانون برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید