خبر فوری

برگزاری آیین معارفه مدیر عامل مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، در جلسه ای با حضور سید محمد رضا مداح، مشاور مدیرعامل ومدیرکل حوزه ریاست ، علی مقدس زاده معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرعامل سابق شرکت عمران، آب وخدمات و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد ابولفضل طیبی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت عمران، آب وخدمات کیش معارفه شد.

درابتدای این نشست سید محمدرضا مداح با اشاره به عملکرد درخشان مهندس مقدس زاده که منتج به انتصاب ایشان به عنوان معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش شد از تلاش های وی در شرکت عمران، آب وخدمات کیش تقدیر کرد .

مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: ابوالفضل طیبی که دارای سابقه کاری خوبی در شهرداری تهران است و با فضای فعالیت های عمرانی وشهری کاملا آشناست درمدیریت پشتیبانی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با ارائه عملکرد مطلوب، توانمندی خود را نشان داده است.

علی مقدس زاده نیز دراین نشست با اشاره به عملکرد خود در شرکت عمران، آب وخدمات کیش که از بهمن سال ۹۷ آغاز شد و تا کنون ادامه داشت گفت: تامین منابع مالی و پرداخت هزینه های مربوط به پیمانکاران، حقوق پرسنل و هزینه های شهری با وجود مشکلات کشور به دلیل تورم که جزیره کیش نیز تحت تاثیر آن بود کار بسیار دشواری بود که تیم مدیریتی شرکت عمران، آب وخدمات کیش به خوبی از عهده آن برآمد.

وی اظهار داشت : افزایش حجم کار عمرانی آن هم درحالیکه جزو شرکت های پیشروی کشور درکاهش قیمت تمام شده پروژه ها بودیم اتفاق ارزشمندی درحوزه شهری برای جزیره کیش است.

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش درپایان با اشاره به توانمندیهای مدیرعامل جدید شرکت عمران، آب وخدمات کیش گفت: آشنایی به نگرش پویا و متعالی دکتر مظفری از شاخصه های مدیریتی ابوالفضل طیبی است که درکنار تجربه های مدیریتی وی، زمینه ساز ادامه روند روبه رشد شرکت عمران، آب وخدمات کیش است.

ابوالفضل طیبی نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر مظفری و تقدیر از عملکرد شایسته مهندس مقدس زاده گفت: در مدیریت شهری جزیره کیش همچنان از تجربیات ونظرات تخصصی مهندس مقدس زاده بهره خواهیم گرفت و تلاش می کنیم درکنار خدمات دهی شایسته به شهروندان وگردشگران درحوزه های شهری ، برنامه ریزیهای انجام شده و پروژه های ارائه شده برای سال ۹۹به خوبی اجرا شود.

گفتنی است درپایان این نشست با اهدای حکم انتصاب ابوالفضل طیبی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت عمران، آب وخدمات کیش، از زحمات علی مقدس زاده نیز تقدیر وتشکر شد.

شایان ذکر است ابوالفضل طیبی که دارای کارشناسی ارشد مدیریت ، دکترای کسب وکارهای نوین و دانشجوی دکتری جامعه شناسی است از سال ۸۶ در شهرداری تهران فعالیت کرده است.
وی علاوه بر دبیری کمیته اجتماعی و فرهنگی ستاد بازآفرینی کلان شهر تهران و معاونت اجتماعی سازمان نوسازی شهر تهران، در جایگاه های مدیریت طرح وبرنامه شرکت خدمات رفاهی شهرداری تهران، مدیریت بودجه سازمان رفاه و خدمات اجتماعی و مدیریت فناوری اطلاعات وارتباطات سازمان رفاه وخدمات اجتماعی شهرداری نیز فعالیت کرده است.

طیبی همچنین مدیریت پشتیبانی و مدیریت همایش ها و سمینارهای معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را نیز درکارنامه کاری خود دارد.
فعالیت به عنوان کارمند معاونت شهرسازی و معماری سازمان نوسازی شهر تهران هم از دیگر سوابق کاری ابوالفضل طیبی است.
وی پیش از انتصاب به عنوان مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش، از سال ۹۷ مدیریت پشتیبانی سازمان منطقه آزاد کیش را برعهده داشته است.

منبع: خبرآنلاین

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید