خبر فوری

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار: وهابیت عامل اصلی تفرقه میان امت‌های مسلمان است

هرمزبان:مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: وهابیت عامل اصلی تفرقه میان امت‌های مسلمان است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،به مناسبت دهه امامت و ولایت  همایش علمای شیعه و سنی  با شرکت 250 نفر از ائمه جمعه و جماعت اهل تسنن و تشیع  با حضور حجت الاسلام والمسلمین رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع)  استان هرمزگان در سالن آمفی تئاتر غدیر شهرستان بندر سیریک برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  امام سجاد(ع) استان هرمزگان در این همایش، گفت: هر چه اتحاد مسلمانان بیشتر باشد برکات و موفقیت نیز بیشتر خواهد بود و ترفندها و تهدیدات دشمنان علیه نظام و انقلاب بی‌اثر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار، افزود: وهابیت عامل اصلی تفرقه میان امت‌های مسلمان است و هدف از ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی را وارد کردن ضربه بر پیکره دین اسلام دانست و وقتی رهبر معظم انقلاب اهانت به بزرگان اهل سنت را حرام می‌داند بیانگر اوج اهمیت حفظ وحدت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، ابراز داشت: وهابیت فرقه اسلامی نیست بلکه فرقه ضاله و ساخت دست انگلیس و استکبار جهانی است که برای مقابله با اسلام و خشکاندن ریشه اسلام ناب محمدی ساخته و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب همیشه خواستار و دنبال ضربه زدن به ملت و نظام مقدس می باشند و امروز همه دسیسه ها و نیرنگ های دشمنان فقط به‌خاطر نابودی اسلام ناب محمدی و جایگزینی آن با اسلام آمریکایی است، اظهار داشت: همه به خوبی می دانند که حق ماندنی  و باطل فناء شده است و تاریخ به خوبی گواه همه واقعیت  هاست.

 رستگار، بیان داشت: امروز باید همه ما مسئولین با بصیرت و شناخت نسبت به تبیین نفوذ سیاسی دشمن، تبیین گفتمان استکبار ستیزی، تبیین اقتصاد دشمن هوشیار و با بصیرت باشیم و خام حرف های بی پایه و اساس آن نباشیم برای اینکه آنها هیچ وقت دلسوز و دوستدار ما نیستند و نخواهند بود.

وی، اضافه کرد: با توجه به همه تحریم های اقتصادی و تهاجم نرم دشمنان علیه نظام و ملت ایران اجرای سیاست های درست اقتصاد مقاومتی، ممانعت و هوشیاری از نفوذ دشمن در مسائل سیاسی، امنیتی و اقتصادی باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی از همه توان و ظرفیت ها برای براندازی این نظام مقدس و ایجاد اختلاف میان امت های اسلامی استفاده می کنند.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارس/روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان
(لینک)
کد خبر: 394779

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید