خبر فوری

نخستین تمرین گروهی داوران فوتبال هرمزگان برگزار شد

مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و رییس دپارتمان داوری استان هرمزگان گفت: بر اساس تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور و ابلاغ به کمیته داوران استان مبنی بر تمرین داوران استان شاغل در لیگ های فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان و با هماهنگی هیات فوتبال استان نخستین تمرین گروهی داوران در سال ۹۹ چهارشنبه شب در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس انجام شد.

عبدالمجید معماری بیان داشت: استان هرمزگان برای  قضاوت در مسابقات کشور در لیگ برتر فوتسال یک داور ، لیگ دسته اول فوتسال یک داور، در مسابقات بانوان در فوتسال سه داور و در فوتبال چهار داور، در لیگ برتر آقایان یک داور و یک کمک داور ، در لیگ های دسته دوم و دسته سوم فوتبال چهارداور و کمک داور ودر لیگ های پایه شش داور و کمک داور داریم که سال گذشته همه آن ها قضاوت خوبی داشتند و نمره خوبی از ناظران خود در مسابقات گرفته اند.

رییس دپارتمان داوری استان هرمزگان ادامه داد : با توجه به این که هنوز مسابقات فصل گذشته به دلیل شیوع کرونا به پایان نرسیده است کمیته داوران از همان سهمیه قبل استان ها برای ادامه مسابقات استفاده می کند و بعد از پایان مسابقات سهمیه جدید برای شرکت در کلاس ها و آزمون های داوری اعلام خواهد کرد.

وی گفت: داوری هرمزگان توانمندی خوبی دارد و اگر داوران این استان قدر خود را بدانند می‌توانند آینده خوبی برای خود در کشور متصور باشند.

معماری اظهار داشت: با حمایتی که هیات فوتبال از کمیته داوران و دپارتمان داوری دارد برنامه‌های بسیار خوبی برای داوران کشوری داریم که در طول سال آن‌ها را  اجرایی خواهیم کرد.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید