خبر فوری

چمل نژاد : کنفرانس ملی پژوهشی در فرایند تعلیم وتربیت درمیناب برگزار می‌شود

دبیراجرایی کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت گفت: علاقه مندان می‌توانند تا ۲۰ شهریور ماه مقاله های خود به نشانی مدیریت آموزش و پرورش میناب، معاونت پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی و یا سایت کنفرانس به نشانی اینترنتی http://mcpaep.ir/fa/ و واتساپ دبیرخانه کنفرانس به شماره ۰۹۳۶۷۲۷۳۰۴۶ ارسال کنند.
مرتضی چمل نژاد روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد:شرکت در کنفرانس و ارسال اثر برای همه پژوهشگران شامل اساتید، فرهنگیان، دانشجویان، دانشجو معلمان و سایر پژوهشگران سراسر کشور آزاد است
وی بیان داشت: پژوهش های کاربردی و توسعه پایدار در تعلیم وتربیت، طرح‌های آموزشی، چالش‌ها و راهکارهای کیفیت بخشی به آن‌ها، کارآفرینی وبهره وری در آموزش و پرورش، فناوری اطلاعات و ارتباطات در تعلیم وتربیت و آسیب شناسی نوآوری‌های نوین در نظام آموزشی ایران از محورهای این کنفرانس پژوهشی است.
این مسوول، تعلیم وتربیت مجازی وچالش‌های عصر حاضر، آموزش‌های مجازی نوظهور و تغییر سبک های یادگیری، آموزش وپرورش کیفیت گرا و آموزش عالی کاربردیهنرستان ها، ارتباط با صنعت وجهش تولید و سایر موضوع های مرتبط با تعلیم و تربیت، علوم انسانی و اسلامی را از دیگر محورهای کنفرانس برشمرد.
چمل نژاد گفت: دریافت گواهینامه های معتبر و لوح تقدیر، شرکت در پنل های سخنرانی و استفاده از مباحث مطرح شده در سخنرانی، آشنایی با چهره های برتر علمی ملی و شرکت در کارگاه های آموزشی مجازی کنفرانس  بخشی از مزیت های این کنفرانس ملی است.
وی ابراز داشت: کنفرانس پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت سعی دارد با استفاده از رویکرد خردجمعی و بهره برداری از نظرها و متون علمی نخبگان بتواند در زمینه توسعه متوازن و پایدار در تعلیم و تربیت گامی موثری بردارد.
دبیراجرایی کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت یادآورشد: دستاوردها و پژوهش های کاربردی می‌تواند راهگشای بسیاری از چالش های موجود در عرصه تعلیم و تربیت باشد.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید