خبر فوری

برگزاری امتحانات نهایی همراه با صیانت از سلامت دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از  روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ابوموسی، مرتضی بهرامی معاون پرورشی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی به همراه کارشناسان حراست، ارزیابی عملکرد و سنجش آموزش و پرورش شهرستان از حوزه امتحانات نهایی بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید بهرامی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت اصول بهداشتی افزود: صیانت از سلامت دانش آموزان و برگزاری امتحانات در محیط ایمن و سالم اولویت اصلی آموزش و پرورش است و همکاران ما تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار بسته اند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از عوامل برگزاری امتحانات شرایط حوزه اجرا را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: فاصله گذاری فیزیکی دانش آموزان رعایت شده و تمام عوامل و دانش آموزان در زمان برگزاری امتحانانت از ماسک استفاده می کنند.

بهرامی اضافه کرد: حوزه امتحانی بصورت روزانه ضدعفونی می شود و کارشناسان شبکه بهداشت هر روز در محل برگزاری امتحانات نهایی حضور می یابند و کنترل های بهداشتی لازم را انجام می دهند.

امتحانات نهایی خردادماه 1399 شهرستان ابوموسی

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید