خبر فوری
هرمزبان - رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شده او حین درگیری معترضان با مأموران سرویس مخفی آمریکا فقط برای مدت کوتاهی به پناهگاه کاخ سفید رفته است.

ترامپ: برای مدت کوتاهی به پناهگاه کاخ سفید رفتم/گفتند شاید روزی لازم شود

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ادعا کرده حضور چند روز پیش او در پناهگاه زیرزمینی کاخ سفید حین درگیریِ معترضان آمریکایی با مأموران «سرویس مخفی» برای حفظ ایمنی‌اش نبوده است.

رئیس‌جمهور آمریکا که با فاکس‌نیوز مصاحبه می‌کرد اصرار کرد حضور او در این پناهگاه فقط برای مدت کوتاهی صورت گرفته و او برای «بازرسی» به آنجا رفته است.

روزنامه نیویورک‌تایمز چند روز پیش برای اولین بار فاش کرد ترامپ بعد از درگیری معترضان با مأموران سرویس مخفی در محوطه بیرونی کاخ سفید به مدت نزدیک به یک ساعت به «مرکز عملیات اضطراری رئیس‌جمهور» منتقل شده است. دیگر رسانه‌های آمریکا نیز با استناد به منابعی در کاخ سفید این خبر را تأیید کردند.

گفته می‌شود هنگام حملات ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱، «دیک چنی»، معاون وقت رئیس‌جمهور آمریکا هم از بیم حمله احتمالی هواپیمای مسافربری به ساختمان کاخ سفید به این پناهگاه زیرزمینی منتقل شده است.

ترامپ در مصاحبه با فاکس‌نیوز مدعی شد: «من فقط برای مدت کوتاهی انجام بودم و دو یا سه بار برای انجام بازرسی از این پناهگاه بازدید کردم.»

منبع: نامه نیوز

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید