خبر فوری

فضای مجازی بهترین ظرفیت برای ترویج اندیشه های امام راحل (ره) است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: به منظور گرامیداشت رحلت امام راحل (ره) و قیام ۱۵ خرداد باید تلاش شود مطالب و کلیپ‌های کوتاهی از اندیشه‌های امام راحل در فضای مجازی منعکس کنیم.

وی استفاده از فضای مجازی را ظرفیتی برای ترویج اندیشه و آرمان‌های امام راحل موثر خواند و بیان کرد: علاوه بر این، برگزاری نشست‌ها و گفتمان‌هایی پیرامون اندیشه‌های امام راحل نیز می‌توان با حضور مخاطبین سازمان برگزار کرد.

وی عنوان کرد: امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا زیارت مرقد امام و برگزاری تجمعات و همایش‌ها امکانپدیر نیست اما براساس مصوبات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش خواهیم رفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان همچنین به برنامه‌های سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و عنوان کرد: برنامه‌های این ایام نیز باید توسط کارشناسان برنامه‌ریزی و ارائه شود و در صورت برگزاری همایش و مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ها پیش برود.

حجت‌الاسلام حاتمیان افزود: شرایط کرونا سبک زندگی جدیدی در زندگی مردم دنیا ایجاد کرده و خواهد کرد و باید با این سبک پیش رفت اما بدلیل کمرنگ شدن آمیختگی اجتماعی، نیازمند استفاده بیشتر از فضای مجازی هستیم.

وی خواستار تولید محتوا در فضای مجازی شد و اعلام کرد: باید مطالب و محتواهای مرتبط با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین مناسبت‌های ایام سال تهیه و در فضای مجازی منعکس شود.

منبع: خبرگزاری مهر / روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید