خبر فوری

واکنش هنرمندان به درگذشت صدیقه کیانفر؛ بیتی که روزبه بمانی منتشر کرد

رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و… یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

روزبه بمانی، از هنرمندان عرصه موسیقی کشورمان با انتشار شعری اینستاگرام خود را بروز کرد. او در این پست نوشت: « سهم تو از من جان من
سهم من از تو نیشتر ،تو دوست میداری مرا، اما خودت را بیشتر…‌»

واکنش هنرمندان به درگذشت صدیقه کیانفر؛ پست اینستاگرامی جدید روزبه بمانی

صدیقه کیانفر، هنرمند پیشکسوت رادیو، تلویزیون کشورمان امروز صبح در سن ۸۸ به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. درگذشت این هنرمند ارزنده و باسابقه کشورمان با واکنش هنرمندان همراه بود.

نعیمه نظام دوست، یکی از هنرمندان زن کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام خود به درگذشت صدیقه کیانفر واکنش نشان داد. او در این پست نوشت: « همیشه رفتن آدم‌ها برام سخته، چه با کسی کار کرده باشم چه کار نکرده باشم، چه از نزدیک دیده باشم چه ندیده باشم، چه آشنا باشه چه غریبه، اگه باهاش خاطره داشته باشم که وای به اون روز، کلا هنوز نتونستم با مرگ کنار بیام، و اینقدر این مسئله برام سخته که از بچگی باهاش درگیرم، بانو کیانفر هنرمند شریف و مهربانی بودند که افتخار کار کردن و شاگردی کردن رو خدمتشون نداشتم ولی چندباری که از نزدیک دیده بودمشون اینقدر عشق و مهربونی بهم هدیه دادند که رفتنشون واقعا غمگینم کرد، حال دلم بد میشه از رفتن بزرگترهامون و بدتر از اون اینه که هیچکسی جاشون رو نمیگیره. روحتون شاد باشه بانوی مهربون هنرمند این سرزمین، لبخند زیبا و مهربونیتون از یادم نمیره، برامون دعا کنید عاقبت به خیر باشیم همه، که امروز یا فردا دور هم جمع خواهیم شد در جای دیگه، این دنیا فانی و ما برای هیچ باهم میجنگیم و یادمون میره که هممون رفتنی هستیم به جای دیگه.»

واکنش هنرمندان به درگذشت صدیقه کیانفر؛

منوچهر هادی، از هنرمندان کشورمان با انتشار پستی به درگذشت صدیقه کیانی واکنش نشان داد. هادی در این پست نوشت: « عزیز جانم روحت شاد. البته که دائم با او در تماس بودم. و در چهار تا از تله فیلم‌هایم بازی کرد.»

واکنش هنرمندان به درگذشت صدیقه کیانفر؛

آشا محرابی، از هنرمندان کشورمان نیز با انتشار متنی در اینستاگرام خود به درگذشت صدیقه کیانی واکنش نشان داد. خانم کیانفر با معرفت و دوست داشتنى. خانم کیانفر با مرام و هنرمند. خانم کیانفر… چقدر دلم براتون تنگ میشه. چقدر نبودنتون سخت خواهد گذشت. فروردین ماه، همین یکى دوماه قبل، دعوتتون کردم براى بازى در یک نمایش رادیویٔى. مریم تاجیک نقش رو براى شما نوشته بود. به خاطر کرونا صلاح ندونستین تشریف بیارین. گفتین آشا، بعد از کرونا با هم کار مى کنیم مثل قبل، مثل همیشه … اچطور رفتنتون رو تاب بیاریم. شماکه راکوردتون در فیلم زندگى مهربانى بود و بس. دوستتون داشتم، دارم وخواهم داشت. شما رو که در اون روز تلخ کنارم بودین. شمارو که تار و پود وجودتون از مهر بود

واکنش هنرمندان به درگذشت صدیقه کیانفر؛ پست اینستاگرامی جدید روزبه بمانی

مرجانه گلچین، از هنرمندان توانمند کشورمان با انتشار پستی به درگذشت صدیقه کیانی، پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان واکنش نشان داد. گلچین در این پست نوشت: « دوستتون دارم اسمانی شدنتون مبارک. بانوی هنرمند و مهربانمون که سال‌ها صداو تصویرشون برامون یادگار‌های زیبایی به جا گذاشت. امروز بر اثر ایست قلبی اسمانی شد. ایشون علاوه بر هنرشون یک انسان ارزشمند هم بودن سال‌ها به تنهایی با تمامی مشکلات مادر پیرشون رو نگهداری میکردند. خوشحالم که در سال‌های اخر عمرشون همچنان بر روی صحنه درخشیدند برق چشماشونو وقتی از صدای تشویق تماشاچیان لبریز از عشق و شادی میشد و هرگز فراموش نمیکنم. خداحافظ صدیقه بانو کیانفر عزیز. دوستتون دارم.

واکنش هنرمندان به درگذشت صدیقه کیانفر؛ پست اینستاگرامی جدید روزبه بمانی

میر طاهر مظلومی، یکی از هنرمندان کشورمان با انتشار پستی به درگذشت صدیقه کیانفر واکنش نشان داد. مظلومی در این پست نوشت: « مشیت الهی براین تعلق گرفته بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند. روحت شاد بانو صدیقه کیانفر، مادر مهربان رادیو. روحت آرام و خرسند در حریم امن الهی.»

واکنش هنرمندان به درگذشت صدیقه کیانفر؛ پست اینستاگرامی جدید روزبه بمانی

پریویز پرستویی، بازیگر توانمند سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام خود به درگذشت صدیقه کیانفر واکنش نشان داد. پرستویی در این پست نوشت: با نهایت تاسف خانم صدیقه کیانفر، بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما و تلویزیون دار فانی را وداع گفت. روحش شاد و یادش گرامی.

واکنش هنرمندان به درگذشت صدیقه کیانفر؛ پست اینستاگرامی جدید روزبه بمانی

رضا بهرام، از هنرمندان موسیقی کشورمان با انتشار یک استوری از سفرش به شمال کشور اینستاگرامش را بروزرسانی کرد.

 

مریم امیرجلالی، از بازگیران سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار مطلبی اینستاگرام خود را بروزرسانی کرد. جلالی در این مطلب نوشت: «وقتی رشد می‌کنی وشاخه هات ازروی حصارمیره. اون طرف گل میده وعطرگلت توفضای کوچه می‌پیچه، مواظب باش مست و فریفته چه چه وبه به
رهگذارانشی. اونا‌به اندازه یک صحنه ویک بوی خوش لحظه‌ای بهت نگاه می‌کنن واگه بتونن گل هاتومیچینن، یا پرپرت می‌کنن، ویامیبرن توگلدون خونه شون چندروزلب طاقچه می‌ندازنت تا خودت پرپربشی و بندازنت دور. مواظب باش هیچ‌وقت حرمت دل باغبان رو از دست ندی. شاید باغبان مثل‌رهگذرادائم بهت چه چه وبه به نمیکنه، ولی توی پائیزوزمستون زندگیت، عمرشو برات صرف کرده که توبه اینجارسیدی ودربهارو تابستون این طورعطروگل داشته باشی مواظب حرمت باغبان باش. درسته پوستش کلفت شده، ولی دلش خیلی نازکه مبادا بشکنه.»

واکنش هنرمندان به درگذشت صدیقه کیانفر؛ پست اینستاگرامی جدید روزبه بمانی

داریوش فرضیایی، مجری برنامه‌های کودک و نوجوانان کشورمان ویدئویی را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد. فرضیایی در این توضیح این ویدئو نوشت: «همه حرف‌ها گفتنی نیست. هر کسی توی دلش حرف‌هایی داره که فقط باید بخدا بگه.»

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید