خبر فوری

نمایشگاه عکس “جنگ و خرمشهر” در کیش گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه که به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر برپا شده است، ۴۳ قطعه تصویر از “جاسم غضبان پور”  هنرمند و عکاس کشورمان از سیمای خرمشهر مربوط به سه دوره قبل از جنگ تحمیلی،دوران انقلاب و پس از بعد جنگ به نمایش گذاشته شده است.

همچنین در جریان برگزاری این مراسم از کتاب مصور ” نگاهی به ایران در ماه مبارک رمضان اثر “ژوزف پلروس” عکاس و هنر مند اتریشی رونمایی شد. این مجموعه که با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و سفارت اتریش به چاپ رسیده است، تصاویری از جلوه های ماه مبارک رمضان در ایران منتشر شده است.

سفیر اتریش در ایران به عنوان اولین میهمان بین المللی کیش پس از شیوع کرونا،  در این مراسم طی سخنانی، ۷۰۰ سال پیشینه روابط، ۵۰۰ سال همکاری و ۱۶۰ سال روابط دیپلماتیک بین ایران و اتریش را بستری مناسب برای تقویت هرچه بیشتر همکاری دو کشور ارزیابی کرد.

اشتفان شلتس ” (stefan scholz ) ضمن تقدیر از همکاریهای سازمان منطقه آزاد کیش، همکاریهای فرهنگی را  عنصری لطیف و زیبا در تقویت در تقویت همکاریها بین ایران و اتریش توصیف کرد .

پس از گشایش این نمایشگاه و سخنرانی سعید پور علی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش، ” اشتفان شلتس ” (stefan scholz ) سفیر اتریش در ایران و همسرش به عنوان اولین میهمانان بین المللی جزیره کیش پس از شیوع کرونا، از این نمایشگاه دیدن کرد و به توضیحات “جاسم عضبان پور” خالق این آثار  گوش فرا دادند.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید