خبر فوری

سلامتی کامل حجاج هرمزگانی

هرمزبان:جانشین اداره کل حج و زیارت هرمزگان گفت : همه 645 نفر حاجی ( 642زائر وسه مدیرو معاون کاروان)این استان که در قالب شش کاروان از این استان به خانه خدا اعزام شده بودند ، درصحت وسلامت هستند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علی اصغر دهقانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درجریان حادثه منا ، هیچ گونه آسیبی به زئران این استان که طی دو مرحله 23 شهریورماه به مدینه اعزام شده ، نرسیده وهم اکنون مشغول بقیه اعمال خود در مکه هستند.

وی ادامه داد : حاجیان این استان در مدت 23 روز در مکه حضور خواهند داشت واعمال واجب خود را انجام داده و از 16مهراز مکه به سمت مدینه منوره حرکت و هفت روز هم در مدینه مشرف شده و23 مهر نیز به استان بازمی گردند.

وی با اشاره به اینکه ، پیرترین زائر اعزامی به حج تمتع از هرمزگان یک خانم 89 ساله و جوان ترین آنها پسری 17 ساله است ، ادامه داد: امسال تعداد زائران هرمزگانی خانه خدا به نسبت سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

نخستین گروه از زائران استان در قالب 363 نفر ساعت پنج و 40 دقیقه بامداد روز سه شنبه ودومین گروه سه شنبه شب در قالب 279 نفر از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس به مکه مکرمه اعزام شدند.

منبع: پایگاه خبری هشتبندی

کد خبر: 394769

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید