خبر فوری

عذرخواهی محمود مقامی از مردم «بشاگرد»/ آنچه جسته گریخته شنیده بودم را بدون تحقیق بیان کردم

 

محمود مقامی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: از برنامه شبکه ۵ سیما بابت عدم اطلاع به بنده بابت موضوع برنامه‌ای که در آن دعوت شدم، گلایه دارم چراکه در حالی که گمان می‌کردم درباره موضوعات مربوط به بازیگری و احوال خودم بدان دعوت شدم به ناگاه در برابر موضوع مهم بشاگرد و محرومیت‌های آن در گذشته قرار گرفتم و بنده نیز نتوانستم ذهنم و مطالعاتم در این زمینه را در آن فرصت کوتاه جمع‌آوری کنم.

وی افزود: بابت این اظهارات که سبب رنجش خاطر مردم بشاگرد شده و طی دیروز و امروز این ناراحتی‌ها را متوجه شدم، بسیار ناراحتم و از این بابت از مردم عزیز بشاگرد عذرخواهی می‌کنم و به هیچ وجه قصد ناراحتی این مردم بزرگوار را نداشتم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه حقیقتا در طول یک ماهی که برای ایفای نقش در بازی سریال مرحوم والی در آن منطقه بودم، جز مهر و میهمان‌نوازی و محبت از این مردم چیزی ندیدم، اضافه کرد: در زمان حضورم در بشاگرد، موضوعات و مسائلی را به طور جسته و گریخته در خصوص محرومیت  و فقر در آن منطقه در چند دهه قبل شنیدم و متاسفانه بدون بررسی و تحقیق در مورد آنها و تنها به خاطر بیان مشکلات قدیمی مردم در آن برنامه بیان کردم که بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

مقامی عنوان کرد: پس از برنامه نیز برادران والی با بنده تماس گرفتند و توضیحات دقیق و درستی از فرهنگ و منش والای مردم بشاگرد و نقش آنها در دفاع مقدس و نقش تاریخی آنان در منطقه بیان کردند که بنده متوجه نقص در اظهاراتم در آن برنامه تلویزیونی شدم.

وی همچنین گفت: آرزوی من این است که حتما تا پیش از مرگم بازهم به بشاگرد سری بزنم و مردم عزیز این منطقه را باز هم از نزدیک ببینم و امیدوارم بتوانم قدم کوچکی برای این مردم عزیز بردارم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید