خبر فوری

باند کلاهبردار در فضای مجازی سردشت متلاشی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، فرمانده انتظامی سردشت در خصوص جزئیات فعالیت این باند اظهارکرد: در پی رصد و پایش های صورت گرفته در فضای مجازی، فردی با ایجاد کانال تلگرامی با نام فروشگاه کفش اورجینال به تعداد بیش از ۳۰ هزار عضو اقدام به تبلیغات کذب و فروش‌های غیر واقع می‌کرد.

سرهنگ موسی بهاری افزود: این فرد در فضای مجازی با تبلیغات گسترده از انواع کفش‌های لوکس و مارک دار و اصل باعث شد تا مشتریان زیادی جذب و متقاضیان خرید کفش ثبت سفارش کنند.

وی عنوان کرد: مشتریان مبالغی را به صورت کارت به کارت به حساب این شخص که فاقد هرگونه مغازه و فروشگاه بود، بدون دریافت هیچ گونه جنس و کالایی انتقال داده بودند.

فرمانده انتظامی سردشت بیان کرد: با شکایت چند شهروند مالباخته پرونده در دستور و اولویت کاری قرار گرفت که با انجام اقدامات فنی و سایبری توسط کارشناسان پلیس فتا کلاهبردار در شهرستان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی یک عملیات منسجم متهم دستگیر و به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: در این راستا تعداد ۶۱۰ نفر مالباخته در سطح کشور شناسایی و جمع مبالغ کلاهبرداری در حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است.

سرهنگ بهاری با بیان اینکه هنوز هم به افراد مالباخته و مبلغ کلاهبرداری شده افزوده می‌شود، گفت: در ادامه یک نفر دیگر از همدستان فرد کلاهبردار شناسایی و پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید