خبر فوری

خطیب جمعه کیش: بی تدبیری حکام سعودی عید مسلمانان را عزا کرد

هرمزبان:امام جمعه موقت کیش گفت: حادثه مکه مکرمه و جان باختن تعدادی از حجاج بیت الله الحرام ، احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه کیش با اشاره به جان باختن تعدادی از مسلمانان در حادثه مکه افزود: بی تدبیری حکام آل سعود عید مسلمانان را به عزا تبدیل کرد و در این حادثه دلخراش تعدادی از حجاج ایرانی جان باختند.

امام جمعه موقت کیش با بیان اینکه آل سعود با حمایت انگلیس و امریکا مایه بدبختی مسلمانان شده افزود: از کسانی که عامل جنگ افروزی در منطقه و ریختن خون مسلمانان هستند انتظار دیگری نمی توان داشت.

وی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم گفت:عید غدیر خم یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان و روز اعلام امامت و ولایت امیر مومنان حضرت امام علی (ع) است که همه مسلمانان از هر فرقه و گروهی به آن اعتراف کرده اند.

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به اهمیت امامت و ولایت و نقش آن در گسترش معارف اسلامی گفت: همه علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت وظیفه دارند در راه شناخت امیرمومنان و گسترش محبت اهل بیت پیامبر تلاش کنند.

امام جمعه موقت کیش فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت امام هادی (ع) را به مسلمانان جهان تبریک گفت و بر الگو گرفتن از زندگی بزرگان دین تاکید کرد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
(لینک)
کد خبر: 394763

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید