خبر فوری

نتایج تیمی مسابقات قرآن کریم کارکنان و دانشجویان نداجا اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، رقابت ده‌ها تن از کارکنان پایور و دانشجوی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت دو روز در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

حجت‌الاسلام علی حسن‌زاده معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن نیروی دریایی ارتش در بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره از مسابقات که به میزبانی منطقه یکم دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بندرعباس برگزار شد، بیش از 180 نفر از برترین‌های یگان‌های مختلف نیروی دریایی ارتش با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: این رقابت‌ها در رشته‌های حفظ کل، حفظ 25 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، حفظ 3 جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، تفسیر سطح دو و تفسیر سطح یک برگزار شد که برترین‌های هر کدام از مناطق و پایگاه‌ها و یگان‌های نیروی دریایی ارتش در آن حضور داشتند.

معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نداجا گفت: در این رقابت‌های قرآنی که سی و ششمین دوره آن در بندرعباس برگزار شد، منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش به عنوان نخست دست یافت و منطقه چهارم امام رضا (ع) بندر انزلی دوم شد.

حسن‌زاده اضافه کرد: در این رقابت‌ها پایگاه دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بوشهر سوم شد و تیم ستاد نیروی دریایی از تهران نیز به عنوان چهارم دست یافت.

وی تأکید کرد: گسترش فرهنگ قرآنی و توسل به قرآن و بهره‌گیری از آیات نورانی الهی در میان نیروهای مسلح منشأ اصلی موفقیت و پیشرفت روزافزون است و برگزاری این مسابقات گام بلندی در زمینه توسعه و ترویج اندیشه قرآنی در میان نیروهای مسلح بخصوص نیروی دریایی می‌شود.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید