خبر فوری

شفافیت و برخورد با فساد اداری، اولویت نخست منطقه آزاد قشم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، ضرغام احمدوند با اشاره به خبر منتشره در خبرگزاری میزان در خصوص کشف اختلاس میلیاردی در سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: فساد اداری از جمله جرائمی است که همه دولت ها و ادرات در حال مبارزه با آن هستند که سازمان منطقه آزاد قشم به ریاست حمیدرضا مومنی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال ۹۹ ، شفاف سازی، سالم سازی محیط کاری و برخورد با فساد را به عنوان مهم ترین عامل دستیابی به جهش تولید، سرلوحه کار این سازمان قرار داده است.

مدیر کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم در تکمیل صحبت های رییس شورای قضایی استان هرمزگان که در خبرگزاری میزان درج شده، گفت: موضوع این اختلاس مالی، توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد شناسایی قرار گرفته و دستور پیگیری موضوع به معاونان و مدیران مربوطه صادر شد.

احمدوند ادامه داد: پس از بررسی های لازم و باتوجه به شواهد موجود و کسب اطلاعات لازم، حسب دستور مستقیم مهندس مومنی و با عنایت به همکاری های سازمان منطقه آزاد قشم با سربازان گمنام امام زمان(عج)، موضوع پس از مسجل شدن نهایی برای پیگیری های بیشتر و صدور حکم  به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی از دستگیری یکی از پرسنل مالی سازمان منطقه آزاد قشم در راستای این پرونده خبر داد و اضافه کرد: این فرد هم اکنون در اختیار مراجع قضایی قرار دارد تا حکم قضایی لازم صادر شود.

احمدوند همچنین از همکاری و تعامل سازنده سربازان گمنام امام زمان(عج)، قوه قضاییه، دادستان و تمامی نیروهای امنیتی و قضایی که در راستای رسیدگی به این پرونده به سازمان منطقه آزاد قشم یاری رسانده اند، قدردانی کرد و گفت: طراحی نظام مند نرم افزارهای الکترونیکی و ارایه اطلاعات به روز در سایت اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد قشم برای شفاف سازی عملکرد، تبیین مفهوم سلامت اداری و به کار بردن راهکارهـای ارتقـای آن از برنامه های اصلی در سیاست کاری این سازمان بوده و بدیهی است این مجموعه ساختارمند، کوچک ترین اغماضی درخصوص کم کاری، فساد و هر عاملی که موجبات لطمه به حیثیت آن را در پی داشته باشد، نخواهد داشت.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید