خبر فوری

برگزاری همایش پیاده روی «حرم تا حرم» در حاجی‌آباد

هرمزبان:در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و با هدف توسعه ورزش‌های همگانی همایش پیاده‌روی از حرم گلزار شهدای گمنام تا حرم امام‌زادگان سید محمد و سید نظام‌الدین در حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،همایش پیاده روی از حرم تا حرم با هدف توسعه و گسترش ورزش همگانی در جامعه، دست‌یابی به جامعه‌ای سالم و بانشاط، مقابله با بیماری‌ها و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار در چهارمین روز از هفته دولت ساعت 7 صبح از مجاورت قبور شهدای گمنام آغاز و مردم با طی مسافتی پنج کیلومتری به حرم امام‌زادگان سید محمد و سید نظام‌الدین رسیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حاجی‌آباد و شهردار بندرلنگه از جمله سخنرانان پایانی این همایش بودند که بر لزوم توجه به تعالیم دینی در خصوص ورزش‌ بویژه پیاده‌روی تأکید کردند.

حجت الاسلام علی موئینه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حاجی آباد گفت: سلامتی خانوده‌ها در گرو توجه به ورزش همگانی است لذا مسئولان باید زمینه‌های توسعه این ورزش را در شهرستان فراهم کنند.

همایش پیاده روی ساعتی پیش به پایان مسیر خود رسید و مردم با حضور در صحن امام‌زادگان سید محمد و سید نظام الدین ضمن زیارت و قرائت فاتحه در مراسم قرعه‌کشی شرکت کردند.

نیم ساعت پیاده روی در روز می‌تواند از بسیاری بیماری‌ها جلوگیری کند لذا نقش مهمی در سلامت جامعه و خانواده‌ها دارد، بر همین اساس مسئولان باید زمینه فراگیر شدن این ورزش را در جامعه فراهم کنند و با تبدیل پیاده روی به فرهنگ معروف در جامعه سلامتی مردم را تضمین کنند.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394756

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید