خبر فوری

فرمانده جدید بسیج اصناف هرمزگان معرفی شد/ تشکیل صندوق خیریه بازاریان حامی اشتغال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم تکریم و معارفه مسول سازمان بسیج اصناف سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان همراه با افتتاح صندوق خیریه بازاریان حامی اشتغال (بحا) در سالن آمفی تئاتر حسنیه عاشقان ثارالله با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و معاونان و هییت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان و روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان بندرعباس برگزار شد .

در این مراسم از تلاش‌های سرهنگ مسلم زارع تقدیر و سروان مهدی بشیری به عنوان مسئول جدید این سازمان معارفه شد.

 مسلم زارع از این پس در ریاست بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان مشغول خدمت خواهد شد.

فرهاد شهریاری دبیر اجرایی صندوق خیریه بازاریان حامی اشتغال و نماینده سازمان بسیج اصناف سپاه امام سجاد (ع) در صندوق یادشده در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: این صندوق بر اساس پیگیری‌های سردار اباذری سالاری فرمانده  سپاه امام سجاد (ع) و سرهنگ زارع و سروان بشیری روسای قبلی و جدید سازمان بسیج اصناف و با همت جلالی رییس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان و هییت رئیسه و هییت مدیره اتحادیه‌های صنفی و همچنین با همکاری رئیس شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان هرمزگان تشکیل شده است.

وی در ادامه هدف از تشکیل صندوق خیریه بازاریان حامی اشتغال را استعداد‌یابی جوانان، آموزش کسب وکار، پرداخت تسهیلات از طریق بانک قرض الحسنه رسالت و صدور مجوز کسب اعلام کرد و عنوان داشت: باتوجه به شرایط کنونی که توام با توقف و رکود بسیاری از کسب و کارها شده  کمک‌های معیشتی با اولویت پرسنل بیکار واحدهای صنفی و نیازمندان در دستور کار است.

انتهای پیام/۳۲۶۴

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید