خبر فوری

راه اندازی نسل چهارم شبکه تلفن همراه در رودان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،وی در جمع مردم رودان گفت: برای راه اندازی دو طرح نسل سوم شبکه تلفن همراه در شهرهای بیکاه شهرستان رودان و نسل چهارم شبکه تلفن همراه در شهر رودان 26 میلیارد تومان هزینه شده است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) رودان افزود:تا پایان دولت، تمام روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت متصل می شوند.
واعظی گفت: از ابتدای دولت یازدهم، پهنای باند در شهرستان رودان 10 برابر افزایش یافته است و هم اکنون 159 روستا در این شهرستان به اینترنت متصل هستند.
نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: رودان مرکز تولید و صادرات محصولات کشاورزی است اما نبود سردخانه و صنایع تبدیلی و بسته بندی از جمله موانع کشاورزان برای صادرات بیشتر و بهتر از این منطقه است.
حجت الاسلام ذوالقدر گفت: با توجه به نخلستان های رودان، وجود کارخانه تولید نئوپان سهم موثری در اشتغال جوانان و رونق کسب و کار در منطقه ایجاد می کند.
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاسک شرقی به عنوان مرکز مکران مورد توجه دولت است و باید برای کمک به صادرات مستقیم از بندر لیردف گمرک در این منطقه مستقر شود.
وی گفت: در حال حاضر 30 روستا در جاسک خط تلفن ندارد و خطوط تلفن در بشاگرد نیز از وضعیت خوبی برخوردار نیست.
امام جمعه رودان نیز در این دیدار گفت:در حال حاضر بیش از 80 درصد شبکه ابرسانی روستایی در رودان فرسوده است که موجب هدر رفت آب و تحمیل هزینه های سنگین به مردم می شود.
حجت الاسلام تاجزاد گفت : راه بخش جغین که هرساله موجب تلفات جاده ای می شودو لازم است که هرچه زودتر بهسازی شود.
وی افزود: بیمارستان رودان با کمبود های جدی از جمله آمبولانس و نبود بخش سی تی اسکن روبرو است.
فرماندار رودان نیز در این مراسم به وجود خشکسالی های پی در پی و بیماری جاروک جادوگر لیمو ترش در رودان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حمایت دولت و با اجرای بند “و” تبصره 13 قانون بودجه خسارت وارد شده ناشی از خشکسالی و بیماری جاروک جادگر را به کشاورزان پرداخت کنیم.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید