خبر فوری

با پیگیری‌های فرماندار پارسیان:آب شهرستان‌های غربی هرمزگان مجددا وصل شد

هرمزبان:فرماندار پارسیان ضمن تقدیر از خبرگزاری فارس بابت انعکاس به موقع خبر قطع آب شهرستان‌های غربی استان از وصل مجدد آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد رادمهر ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان گفت: متأسفانه شرکتی که مسئولیت آبرسانی به سه شهرستان پارسیان، بندرلنگه و بستک به عهده دارد، حدود 900 میلیون تومان معوقه هزینه برق داشته و شرکت توزیع برق اقدام به قطع برق تأسیسات این شرکت کرده بود.

وی اضافه کرد: پس از اطلاع، مذاکراتی با شرکت توزیع برق شهرستان انجام شد و بر اساس اینکه مردم در تدارک مراسم عید قربان هستند و نیاز مبرم به آب مصرفی دارند مهلتی 48 ساعته گرفته شد و از شرکت مسئول توزیع آب خواسته شد هرچه سریع‌تر معوقات خود را به شرکت توزیع برق پرداخت کند.

فرماندار پارسیان در ادامه خاطر‌نشان کرد: عدم پرداخت مطالبات دستگاه‌ها نسبت به همدیگر ضعف مدیریت آن دستگاه را می‌رساند و نباید مردم تاوان سهل‌انگاری‌ها را، پرداخت کنند.

رادمهر همچنین اظهار کرد: استاندار محترم تأکید کرده بودند هیچ دستگاه‌ اجرایی حق ندارد به خاطر مطالبات بین دستگاهی بدون هماهنگی اقدام به قطع خدمات به دستگاه دیگر کند.

وی برگزاری عید قربان را در شهرستان‌های غربی متفاوت با برخی دیگر از نقاط استان دانست و تصریح کرد: مردم در روز عید قربان درب خانه‌های خود را به روی میهمانان و اهالی روستا باز می‌کنند و مردم به صورت گروهی وارد منازل هم محلی‌های خود می‌شوند و از سفره‌ای که توسط صاحب‌خانه آماده شده پذیرایی می‌شوند.

نماینده عالی دولت در پارسیان همچنین اظهار کرد: قطعی آب در چنین شرایطی می‌تواند مردم را به زحمت بیاندازد لذا سعی شد با رفع این مشکل مردم در کمال آرامش به انجام برنامه‌ها و سنت‌های بومی و محلی خود بپردازند.

رادمهر در ادامه تأکید کرد: موضوعات بین دستگاه‌های اجرایی باید در فضایی همدلانه بررسی و کارشناسی ‌شود تا مردم با مشکل مواجه نشوند لذا این اطمینان را به مردم می‌دهیم که نگران قطعی آب نباشند.

فرماندار پارسیان در پایان ضمن تقدیر از خبرنگار فارس مستقر در پارسیان گفت: از خبرگزاری‌ها انتظار می‌رود چشم بینا و گوش شنوای مردم باشند لذا از خبرگزاری فارس بابت انعکاس به موقع موضوع قطع آب قدردانی می‌کنم.

به گزارش فارس، آب بخش‌ قابل‌توجهی از سه شهرستان غربی هرمزگان شامل پارسیان، بندرلنگه و بستک از طریق خط لوله محرم تامین می‌شود.
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394754

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید