خبر فوری

دستگاه‌ها مهیای تشییع با شکوه شهدای عملیات تروریستی سامرا شوند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری صبح امروز در حاشیه نشست شورای اداری استان هرمزگان با تسلیت شهادت جمعی از زائران هرمزگانی در حادثه تروریستی سامرا اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و ادارات مهیای برگزاری مراسم با شکوه تشییع پیکر شهدای این حادثه تروریستی باشند.

وی افزود: تروریست‌های تکفیری دشمنان اصلی اسلام و دشمنان اصلی ملت‌های مسلمان هستند و جنایت اخیر آنان که در آستانه برگزاری مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی رخ داد، هیچ خللی در عزم جزم ملت ایران برای حضور با شکوه در این مراسم ایجاد نخواهد کرد.

استاندار هرمزگان با اشاره به پیگیری برای انتقال پیکر شهدای هرمزگانی حادثه تروریستی سامرا به استان از طرق مختلف از جمله از وزارت خارجه و سازمان هلال احمر، خاطرنشان کرد: برگزاری با شکوه مراسم تشییع پیکر این شهدا در استان نه تنها تسکینی بر آلان خانواده‌های این شهدای عزیز خواهد بود بلکه تجدید میثاقی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و اسلام و مکتب امام حسین (ع) است.

جادری گفت: مردم هرمزگان و مردم ایران دل شیفته مکتب امام حسین (ع) هستند و از مرگ هرگز نمی‌هراسند و ما پیرو مکتبی هستیم که در آن حسین (ع) و یاران باوفایش جان خودشان را در راه احیای اسلام فدا کردند.

وی این ضایعه دردناک را به همه مردم استان هرمزگان و همه خانواده شهدای این حادثه تروریستی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، در جریان عملیات تروریستی روز یکشنبه در سامرا 9 نفر کشته و 132 نفر زخمی شدند که بر اساس اعلام دستگاه‌های مسؤول تاکنون 3 تن از شهدا شناسایی شدند که هرمزگانی هستند. همین طور 45 تن از زخمی‌های این حادثه تروریستی نیز هرمزگانی‌اند که در بیمارستا‌ن‌های تهران در حال مداوا هستند. گفته شده که احتمال می‌رود 4 تن دیگر از کشته‌شدگان که هنوز شناسایی نشده‌اند نیز هرمزگانی باشند. 

درباره

دیدگاهتان را بنویسید