خبر فوری

هرمزگان میزبان جشنواره ادبی «من هستم»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، انوشیروان پیش دار صبح امروز(۲۹ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره ادبی «من هستم» با موضوع خاطرات مدافعان سلامت و کادر پزشکی بیمارستان‌ها در دوران مبارزه با ویروس کرونا در بخش‌های خاطره، دل نوشته، داستان کوتاه و شعر برگزار می‌شود.

وی افزود: در یک فراخوان از تمامی مردم، هنرمندان، فعالین فرهنگی، پزشکان و پرستاران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم با این بیماری درگیر بوده‌اند دعوت کردیم آثار خود را در روزهای مواجهه با این بیماری منحوس و با محوریت فداکاری و تلاش بی‌وقفه جامعه پزشکی و درمانی کشور در مقابله با این بیماری همه‌گیر، فعالیت گروه‌های جهادی و پشتیبانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، همراهی گروه‌های طلاب و مردم در بیمارستان‌ها و آرامستان‌ها و غیره جمع‌آوری و به همراه مشخصات و شماره تماس به نشانی بندرعباس، میدان شریعتی، جنب اداره اصناف، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان، دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری و یا به آدرس ایمیل yousef.jamshidii@gmail.com و یا شماره واتس‌آپ ۰۹۳۳۲۱۰۸۷۸۴ ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری هرمزگان تصریح کرد: آخرین‌مهلت ارسال اثر، پایان ماه مبارک رمضان بوده و از آثار ارسال‌شده مجموعه‌ای تهیه و به چاپ خواهد رسید، همچنین در هر بخش از سه اثر برگزیده، تقدیر شایسته‌ای به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید