واگذاری یک هزار هکتار شهرک کشاورزی به سرمایه‌گذاران

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، سید رحمت‌الله پری‌چهر در سومین نشست ستاد راهبری شرکت شهرک‌های کشاورزی استان هرمزگان افزود: در حال حاضر برای واگذاری 800 هکتار دیگر فراخوان داده‌ایم که طی دو هفته آینده وضعیت آن‌ها مشخص می‌شود.

پری‌چهر خاطرنشان کرد: بالغ‌بر هزار هکتار از شهرک‌های کشاورزی کشور با ایجاد زیرساخت‌های لازم تکمیل و در قالب فراخوان به افراد سرمایه‌گذار واگذارشده‌اند.

وی گفت: در بسیاری از استان‌ها فعالیت‌های مطالعاتی و کار زیرساختی در زمینهٔ ایجاد شهرک‌های کشاورزی انجام‌ شده و ایجاد این شهرک‌ها نیازمند آب پایدار و با کیفیت است.

همچنین استاندار هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان به لحاظ کشاورزی، ظرفیت و توانمندی بسیاری دارد، گفت: دستگاه‌های مسئول وظیفه دارند تمامی تلاش خود را انجام دهند تا اولین شهرک گلخانه‌ای کشاورزی استان هرمزگان طی یک ماه آینده عملیاتی و راه‌اندازی شود.

جاسم جادری با اشاره به امضای تفاهم نامه میان استانداری هرمزگان با شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور، عنوان کرد: انتظار داریم این تفاهم‌نامه به خوبی اجرایی شود، چون هرمزگان به لحاظ کشاورزی، ظرفیت و توانمندی بسیاری دارد.

وی افزود: دستگاه‌های مسئول وظیفه دارند تمامی تلاش خود را انجام دهند تا اولین شهرک گلخانه‌ای کشاورزی استان هرمزگان طی یک ماه آینده عملیاتی و راه‌اندازی شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: این طرح موجب اشتغالزایی و درآمدزایی در استان می‌شود و به همت مضاعفی برای این کار نیاز داریم.

جادری بیان کرد: در زمینه شرکت‌های شیلاتی هم درخواست داریم که اجرایی شوند و نتیجه مطلوب را به دست آوریم.

انتهای پیام

درباره

دیدگاهتان را بنویسید