خبر فوری

۲۲ مورد مثبت ابتلا به کرونا در هرمزگان شناسایی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حسین فرشیدی بیان داشت: ۸ نفر از مبتلایان جدید در شهرستان بندرعباس، ۷ نفر در میناب، حاجی آباد ۴ مورد، کیش یک مورد، رودان یک مورد و قشم یک مورد ثبت شده است. از ابتدای شیوع کرونا هزار و ۸۵۹ نفر با علائم بیماری‌های حاد تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کردند.

وی افزود: اکنون ۲۴ نفر در استان در بخش ویژه بستری هستند و هزار و ۵۶۹ نفر هم مرخص شده اند. در ۲۴ ساعت گذشته فوتی جدید نداشتیم و جانباختگان در اثر کرونا در استان همان ۱۹ نفر است.

فرشیدی گفت: بیشتر افزایش ابتلاء به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته بندرعباس با ۸ مورد و میناب با ۷ مورد است.

وی افزود: شمار آزمایش‌های تشخیصی کرونا در استان به ۲ هزار و ۴۰۰ مورد افزایش یافته که ۳۶۱ مورد مثبت شدند.

فرشیدی گفت: از بیماران مبتلا به کرونا در استان ۷ مورد خانم باردارند (۵ مورد در بندرعباس و ۲ مورد میناب) که در ماه‌های اول بارداری هستند و خوشبختانه از نظر جسمانی مشکلی ندارند.

وی با بیان اینکه شرایط استان حساس است از مردم خواست با رعایت فاصله اجتماعی و فیزیکی به قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: مهلت ثبت اطلاعات و اخذ کد تاییدیه فعالیت واحدهای صنفی و صنعتی کم خطر استان برای بازگشایی در سامانه وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir تا ۲۸ فروردین ماه است. از ۳۰ فروردین بازرسان به اصناف مراجعه می‌کنند و با متخلفان بهداشتی برخورد می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید