خبر فوری

اداره کل صمت هرمزگان محل عرضه ماسک و دستکش را اعلام کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، کمبود ماسک و دستکش در شرایط کنونی آنهم با گذشت ۵۰ روز از شیوع کرونا و تشدید تولید در واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی استان به طور مستمر از سوی مردم بیان و مسئولان نیز هر روزه از افتتاح واحدی جدید در این بخش خبر می‌دهند.

این در حالی است که در بسیاری از شهرهای کشور، سازمان صنعت، معدن و تجارت با معرفی چند واحد صنفی عرضه الکل، دستکش  و ماسک، ضمن ایجاد آرامش روانی در جامعه در زمینه ارائه مستمر این محصولات، امکان نظارت بر این واحدها در عرضه عادلانه این محصولات با قیمت مناسب را فراهم آورده است.

زنجیره خدمت شایسته به مردم از اقدامات ستادی مدیران عالی دولت در هرمزگان در رفع موانع تولید از استاندار آغاز و تا ارائه محصول با قیمت مناسب و در زمان و مکان مطلوب ادامه دارد و اگر هر کدام از حلقه‌های این زنجیره ناکارآمد عمل کند، حاصل تلاش جمعی آنان به باد خواهد رفت و در نتیجه آن، رضایت‌مندی مردم نیز تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

سازمان صمت باید مکان‌های عرضه محصولات بهداشتی از جمله انواع دستکش، الکل، ماسک‌های دست‌ساز گروه‌های مردمی و ماسک‌های صنعتی را ساماندهی و به مانند بسیاری از شهرهای کشور، آدرس آنها را در رسانه‌ها به مردم اعلام کند تا هم امکان نظارت دقیق‌تر بر عرضه این محصولات فراهم شود و هم با قیمت مطلوب در اختیار مردم قرار گیرد.

واسپردن این عرصه به حال خود، نه تنها مردم را نگران خواهد کرد بلکه در شیوع بیماری نیز موثر است چرا که افراد بسیاری بدلیل پیدا نکردن این محصولات، از آنها استفاده نمی‌کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید