خبر فوری

تولید الکل در هرمزگان به مرحله مازاد رسیده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، ایرج حیدری روز یکشنبه در نشست ویژه ستاد تنظیم بازار هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران انجام شد، اظهار داشت: در کنار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان اقلام بهداشتی مورد نیاز نیز براساس گزارش دستگاه‌های اجرایی ذیربط به میزان لازم تامین و کمبودها در این رابطه به حداقل رسیده است.

وی افزود: امسال ازسوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گرفته و وجود بیماری کرونا تاثیری در انجام منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید استان نخواهد داشت و واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک استان با تمام توان در راستای تولید و اشتغال فعال خواهند بود.

این مقام مسوول با بیان اینکه تمام واحدهای تولیدی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال هستند،گفت: بسیاری از صنف ها در استان به منظور مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامت خود و مردم، اقدامات خلاقانه مناسبی در حین انجام خدمت انجام می دهند که نیازمند اطلاع رسانی است.

حیدری بیان داشت: با تلاش های صورت گرفته از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت غله، تمام کالاهای اساسی ذخیره شده تا پایان سال پاسخگوی نیاز مردم استان است.

وی خاطرنشان کرد: کالاهای ضروری مورد نیاز مردم هرمزگان برای ماه مبارک رمضان به مقدار لازم تامین شده و در حال توزیع در سراسر استان است.

در حال حاضر ظرفیت تولید الکل در هرمزگان بیش از هفت هزار لیتر است.

لازم به ذکر است، در این نشست ویدئو کنفرانسی فرمانداران شهرستان های تابعه هرمزگان گزارشی در خصوص وضعیت ذخیره و تامین کالاهای اساسی ارایه کردند و مسایل و مشکلات مرتبط با این موضوع مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید