خبر فوری

دهقانی: فوتبال می‌تواند روح جدیدی به جامعه تزریق کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، هادی دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: شهرداری بندرعباس در فصل جاری دیر بسته شد و شرایط خوبی نیز در ابتدای فصل نداشتیم اما پس از تغییر سرمربی شرایط تیم بهتر شد و با تلاش بازیکنان و عوامل تیم توانستیم از انتهای جدول به رده‌های بالایی برسیم و هم اکنون شانس صعود به لیگ یک را داریم که راز موفقیت آقای باعثی صداقت او است.

وی تصریح کرد: بندرعباس از لحاظ سخت افزاری و شرایط مالی هیچ مشکلی ندارد و توانایی تیمداری در لیگ برتر را نیز دارد،  مردم این شهر نیاز به یک تیم لیگ برتری دارند، مشکل باشگاه شهرداری بندرعباس نبود مدیریت ورزشی بوده است اما این فصل آقای رحیمی باز گشته اند و گزینه خوبی برای مدیریت این باشگاه هستند.

کاپیتان شهرداری بندرعباس افزود: در این فصل ما در انتهای جدول بودیم و با تلاش تمامی عوامل باشگاه توانستیم به چنین جایگاهی برسیم که حتی شانس صعود در جدول را داشته باشیم، با توجه به جایگاه شهرداری بندرعباس در ابتدای فصل صعود ما یک معجزه است اما می‌توانیم با صعود خودمان این معجزه را رقم بزنیم، به نظر بنده باید یک برنامه‌ریزی بلندمدت وجود داشته باشد و ثبات مدیریتی و فنی بر این باشگاه حاکم شود تا شاهد موفقیت شهرداری بندرعباس و صعود این تیم به لیگ های بالاتر باشیم.

دهقانی در پایان گفت:  امیدوارم در این روز ها مردم در خانه بمانند و با این کار به مهار شدن بیماری کرونا کمک کنند تا هر چه سریعتر شاهد عادی شدن شرایط باشیم، اگر بیماری مهار شود فوتبال می‌تواند روح جدیدی به جامعه تزریق کند.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید