خبر فوری

پیام استاندار هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هرمزبان:استاندارهرمزگان گفت: استقامت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر زورگویی های رژیم متجاوز بعث و حامیان سلطه طلبش در دوران دفاع مقدس ، فصلی زرین و پرافتخار در تاریخ ملل مسلمان و آزادیخواه جهان رقم زد و ایران اسلامی را به الگویی از استقامت و پایداری برای همه جهانیان تبدیل کرد ، همان الگویی که هسته های مقاومت ظلم ستیز و عدالتخواه در هرگوشه از آن الهام می گیرند .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری استاندار هرمزگان سه شنبه با صدور پیامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: بی تردید هفته بزرگداشت دفاع مقدس که به فرموده مقام معظم رهبری ‘لوح افتخارات ملت ایران است’ فرصت ارزشمند ومغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر بامرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل ، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، رزمندگان ، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی را تجلیل و تکریم نمایند.

وی ادامه داد: مردم استان هرمزگان به عنوان مرزبانان غیور ایران اسلامی در دفاع از این مرز بوم نقش بی بدیل و انکار ناپذیری را ایفا نموده اند ، مردمانی که با تقدیم بیش از یک هزار و 200 شهید گلگون کفن ، دین خود را به اسلام و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ادا کرده و همواره سنگر بانان و حافظان واقعی در حفظ و صیانت از مرزهای آبی و خلیج فارس و تنگه هرمز بوده و ثابت نموده اند که همواره در دفاع از کیان اسلامی آماده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور استان هرمزگان را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا ، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می نمایم.
منبع: ایرنا
(لینک)
کد خبر: 394744

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید