خبر فوری

۱۰۰ تخت نقاهت‌گاهی «ارتش» در بندرعباس برپا شد + عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، به همت منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ۱۰۰ تخت نقاهتگاهی عصر امروز با حضور استاندار هرمزگان و اعضای ستاد مدیریت کرونا در این استان به ظرفیت تخت‌های نقاهت‌گاهی هرمزگان افزوده شد.

این نقاهت‌گاه ۱۰۰ نفره  شامل ۵۰ تخت ویژه بانوان و ۵۰ تخت ویژه آقایان در مجموعه ورزشی ۷تیر بندرعباس ایجاد شده و ظرفیت تخت‌های نقاهت‌گاهی هرمزگان را به ۶۰۰ تخت رساند.

این مجموعه نیز با دستور استاندار هرمزگان و همکاری منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، جهت تکمیل درمان بیماران مبتلا به کرونا در بندرعباس راه‌اندازی شده است.

امیدواریم نیازی برای بکارگیری این نقاهتگاه بوجود نیاید

امیر دریادار مجتبی محمدی فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در این مراسم، عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان هرمزگان، این نیروی وظیفه خود دانسته برای کمک به مجموعه درمانی کشور و ستاد مبارزه با بحران کرونای هرمزگان وارد عمل شود.

وی اظهار داشت: در این راستا نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی شامل ۵۰ تختخواب ویژه خانم‌ها و ۵۰ تختخواب ویژه آقایان در مجموعه ورزشی هفت تیر آماده شده که بهره‌برداری و استفاده از آن بنا به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی بندرعباس با امکانات در اختیار منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجهیز شده تا مراجع پزشکی در شرایط نیاز استفاده کنند که امیدواریم نیازی برای بکارگیری آن بوجود نیاید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید