خبر فوری

مراسم آغازین فعالیت های سازمان دانش آموزی

به گزارش هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان میناب، مراسم آغازین فعالیت های سازمان دانش آموزی با حضوررمضان پور معاون اداری مالی سازمان دانش آموزی ،امیر مهدی حسینی معاون پرورشی آموزش وپرورش میناب و کارشناسان و مربیان برگزارشد.

رمضان زاده بابیان اینکه مامریت اصلی سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی وسیاسی دانش آموزان است اظهار کرد:ماموریت ما این است که دانش آموزان ما به لحاظ اجتماعی و سیاسی تربیت شوند و با شناسایی دانش آموزات نخبه و مستعد وبا تشکیل انجمنهای علمی در مدرسه آنها را همراه با هدفهای سازمان سوق دهیم.

معاون اداری مالی سازمان دانش آموزی گفت:با استفاده از ظرفیتهای خود دانش آموزان می توانیم موجبات رشد همه جانبه آنهارا در تمامی مسائل آموزشی و پرورشی فراهم نماییم .

وی افزود:اهداف سازمان دانش آموزی با استفاده از خرد جمعی،قانونمندی و اخلاق محوری مرتفع خواهد شد و ما می توانیم با استفاده از خرد جمعی در پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده گامی بزرگ برداریم

امیر مهدی حسینی معاون پرورشی آموزش وپرورش شهرستان میناب ،با بیان اینکه رکن اصلی سازمان دانش آموزی دانش آموزان می باشند ،افزود:دانش آموزان عضو سازمانهای دانش آموزی با گذراندن دوره های آموزشی و کسب مهارتهای لازم ، افرادی خلاق وبالنده و رهبر تربیت می شوند.

مهدی حسینی عنوان کرد:با تاسی از سخنان رهبر معظم انقلاب،دانش آموزانی با تقوا،صبور،بردبار،خوشبین و امیدوار تربیت نماییم.

وی همچنین به ارائه گزارشات و فعالیتهای انجام شده در سال گذشته و فعالیتهایی که در امسال انجام خواهد شد پرداخت و افزود:104نفر مربی،3742 نفر دانش آموز در 106گروه در سازمان دانش آموزی شهرستان میناب عضویت دارند و به فعالیت می پردازند.

لازم به ذکر است اجرای کلیپ فعالیت های سازمان دانش آموزی در سال گذشته و امسال از جمله برنامه هایی بود به نمایش درآمد.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید