خبر فوری

قطع مسیر ارتباطی ۴۰ روستا در بشاگرد در اثر طغیان رودخانه جگین

بخشدار بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: بارها نسبت به ناامن بودن این منطقه در شرایط نامساعد جوی به مسوولان اعلام وضعیت کرده ایم و دیماه پارسال برای پیگیری این موضوع وزیر راه و شهرسازی سفری به این منطقه داشت و دستور ساخت پل موقت داده شد.

امید رنجبر افزود: پل موقت لوله ای که هم اکنون در این منطقه در حال ساخت است به دلیل کندی در اجرای آن، شاید تا یکسال دیگر نیز مورد بهره برداری قرار نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هشدارهای اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی نسبت به احتمال طغیان رودخانه های فصلی، به دهیاران و شوراها در این مناطق از قبل اعلام شد تا مایحتاج اولیه خود را تامین کنند که خوشبختانه این کار انجام شده است.

هواشناسی استان هرمزگان از چند روز پیش هشدارهای لازم به شهروندان مبنی بر بارش های سنگین و خطر سیلاب رودخانه ها داده است.

براساس گزارش معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان، بامداد فردا دوشنبه بارش های سنگینی در نقاط شرقی استان پیش بینی می شود.

کیانوش عارفی یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این سامانه بارشی سبب اختلال در ترددهای جاده ای در مناطق شرقی هرمزگان خواهدشد که توصیه می شود تمهیدات لازم دراین خصوص صورت گیرد.

به گفته وی، تا ظهر دوشنبه این سامانه بارشی از شرق استان هرمزگان خارج خواهد شد.

شهرستان بشاگرد در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید