خبر فوری

هفده ابتلای جدید به کرونا در استان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حسین فرشیدی امشب در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس به بیان جزییات آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان پرداخت.

وی گفت: طی ۲۴ اخیر نتیجه‌ آزمایش ۱۷ نفر دیگر در هرمزگان مثبت شد تا مجموع بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان به ۱۴۶ نفر برسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: این ۱۷ مورد جدید کرونا شامل ۱۰ مورد جدید در بندرعباس، ۳ مورد جدید در میناب، ۲ مورد جدید در بندرلنگه و ۲ مورد جدید در حاجی‌آباد است.

 فرشیدی با بیان این که از شروع اپیدمی تاکنون ۹۴۷ نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی (آنفلوانزا، ذات‌الریه، مشکوک به کرونا و …) در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند، عنوان کرد: از این تعداد تاکنون ۸۰۸نفر از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

وی همچنین عنوان کرد: از مجموع  ۱۴۶ فرد مبتلاشده به کرونا در استان هرمزگان، ۱۲۱ نفر پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند و اکنون ۱۴ نفر بستری هستند.

 به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با فوت یک نفر در بندرعباس در روز جمعه که یک زن ۵۵ ساله بود، متاسفانه تعداد فوتی‌ها به ۱۲ نفر رسید.

فرشیدی، شمار مبتلایان به کرونا در شهرهای مختلف هرمزگان را شامل ۷۴ نفر در بندرعباس، ۳۱ نفر در کیش، ۱۴ نفر در قشم، ۱۰ نفر در میناب، ۵ نفر در بندرلنگه، ۳ نفر در حاجی‌آباد، ۳ نفر در رودان، ۲ نفر در پارسیان، ۲ نفر در بستک، ۱ نفر در جاسک و یک نفر در بندرخمیر عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید