خبر فوری

بیمارستان صحرایی شهید فاطمی بندرعباس راه اندازی شد

استاندار هرمزگان در حاشیه راه اندازی این بیمارستان گفت: این بیمارستان صحرایی که به همت مجموعه نیروی دریایی سپاه و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برپا شده، با ظرفیت ۵۰ تختخوابی برای بیماران کرونایی است.
فریدون همتی ادامه داد: همچنین این بیمارستان صحرایی از تجهیزات و امکانات مناسبی همچون اورژانس برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا برخوردار است.
وی بیان داشت: درحال حاضر ۳۰۰ تخت بیمارستا نی در هرمزگان برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا درنظر گرفته شده است.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: همچنین مکان هایی نیز در سطح استان به عنوان نقاهتگاه برای قرنطینه افراد درمان شده پس از ترخیص از بیمارستان در نظر گرفته شده تا دوران نقاهت خود را در آنها پشت سر بگذارند.
همتی خاطرنشان کرد: همه مجموعه های مردمی، بخش خصوصی، بنگاه‌های اقتصادی، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی وانتظامی و مراکز بیمارستانی ودرمانی، تمام توان خود را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در هرمزگان بکار گرفته اند.
وی یادآورشد: با وجود درنظر گرفتن تمامی این امکانات، مهم ترین نکته در راستای پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا رفتار فرهنگی مردم است که تاثیرگذار می باشد.
همتی گفت: اگر همه ما توصیه‌های بهداشتی را رعایت و با خودداری از رفت وآمدهای غیرضروری و مسافرت در خانه بمانیم، می توانیم سلامت خود و دیگران را تضمین و ویروس کرونا را شکست دهیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: بیماران کرونایی پس از تریاژ و ویزیت در صورت لزوم در این بیمارستان صحرایی بستری خواهند شد. 
دکتر حسین فرشیدی اظهارداشت: طبقه دوم ساختمان بخش سوختگی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس نیز به بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان اختصاص یافته که در حال خدمات‌رسانی به بیماران است.
براساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تا شب گذشته، با اضافه شدن هفت مورد مثبت کووید ۱۹به بیماران آمار مبتلایان به این ویروس در سطح استان به ۹۰ مورد رسیده و تاکنون ۹ نفر فوت شده اند.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید