خبر فوری

ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی هرمزگان طبق روال هفته اخیر تمدید شد

نازنین شیبانی تزرجی امشب(۱۵ اسفند) در جمع خبرنگاران ساعت کاری دستگاه های اجرایی را از روز شنبه ۱۷ تا پنج شنبه ۲۲  اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر اعلام کرد.

 وی درادامه اضافه کرد: تعدادی از کارکنان مانند مادران دارای فرزند زیر ۶ سال و افراد با سابقه بیماری های قلبی، تنفسی و موارد خطرآفرین بیماری می توانند به صورت دورکاری نسبت به ارائه خدمات به مردم با تشخیص مدیر ادارات اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تاکید کرد: ارائه خدمات به مردم توسط دستگاه‌ها و پیش‌بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع باید با حساسیت بیشتری در این روزها انجام شود.

وی افزود: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده‌باش خواهند بود و مردم با رعایت نکات بهداشت فردی و همکاری با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جهت کاهش و شکست این بیماری برای پیشگیری از شیوع بیشتر آن تلاش کنند.

نازنین شیبانی از مردم استان خواست که همچنان ضمن رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی و توجه به اطلاعیه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی برای پیشگیری از بیماری کرونا، از ترددهای غیرضروی در سطح شهر و مکان های پرازدحام خودداری نمایند.

وی درپایان اظهار کرد:کلیه سازمان ها وادارات نسبت به ضدعفونی کردن مستمرمحیط اداری وتامین اقلام بهداشتی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید