خبر فوری

اسکله های گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل / استقرار اکیپ غربالگری در مبادی ورودی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، علیرضا نصری عصر امروز(ششم اسفندماه) در جمع خبرنگاران، افزود: اسکله های شیب دراز، کندالو، سهیلی، طبل، گورزین، گوران و لافت در جهت کنترل جمعیت گردشگر و برای جلوگیری از شیوع بیماری تعطیل است.
نصری بیان کرد: مردم می توانند با رعایت مراقبت های فردی، جلو گیری از شایعات و اجتناب از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی با مسئولان در کنترل شرایط همکاری نمایند.
فرماندار شهرستان قشم اضافه کرد: در ادامه تدابیر پیشگیرانه و در پاسخ به درخواست مردم تا زمان کنترل بیماری و تثبیت اوضاع، اکیپ غربالگری بیماری در فرودگاه، اسکله های پهل_ لافت و شهید حقانی مستقر و تمام ورود و خروج های این مسیر ها را کنترل و سلامت مسافران را مورد سنجش قرار می دهند.

نصری تصریح کرد: این تصمیم در مرکز استان اتخاذ و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره بنادر و دریانوردی و سازمان منطقه آزاد قشم از روز چهارشنبه(هفتم اسفندماه) اجرایی می شود.

نصری با بیان اینکه همه دستگاه های شهرستان در آماده باش کامل هستند و به نهادهای خدماتی برای نظافت و ضد عفونی سرویس های بهداشتی و مراکز عمومی تذکر لازم داده شده، از مردم خواست اخبار را از مجاری رسمی دریافت نموده، بهداشت فردی را رعایت نموده و مانع شیوع شایعه در جامعه شوند.
وی همچنین ارائه آموزش های لازم توسط نهاد های مسئول، بهرگیری از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات معتمدین،  دهیاران، شوراها، شورایاران و فعالین اجتماعی را ضروری ذکر کرد.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید