خبر فوری

حجت الاسلام عباس کثیر: تعطیلی دانشگاه آزاد بندر چارک در سالروز تسخیرلانه جاسوسی/ مسولان دانشگاه آزاد استان هرمزگان در پی محرومیت‌زدایی هستند یا دانش‌زدایی؟

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرچارک در حوزه غرب استان هرمزگان، حجت الاسلام عباس کثیر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به اهمیت نماز اول وقت اظهار داشت: امام صادق علیه‌السلام در حدیثی در خصوص نماز اول وقت فرمودند، فضیلت نماز اول وقت بر نماز آخر وقت همانند فضیلت آخرت بر دنیا است.

وی با اشاره به حدیثی دیگر از پیامبر اکرم(ص) افزود: پیامبر(ص) با تاکید به نماز اول وقت فرمودند، برای نماز اول وقت مهیا باش در غیر اینصورت شیطان شما را از خواندن نماز مشغول می‌دارد.

امام جمعه بندر چارک با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و تسخیر لانه جاسوسی به بدعهدی و عهدشکنی و دشمنی همیشگی آمریکای جنایتکار نسبت به ایران اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: آخرین عهدشکنی آمریکای شیطان صفت در مورد برجام و مذاکرات لوزان، تمدید بعضی از تحریم‌ها علیه کشور عزیزمان است.

کثیر با اشاره به مشکلات شهر چارک و گلایه‌مندی از تعطیلی واحد دانشگاه آزاد این شهر گفت: ما انتظار داشتیم مسوولان شهرستان بندرلنگه و استان هرمزگان به مشکلات شهر چارک توجه داشته باشند نه اینکه در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، دانشگاه این شهر را تعطیل و دانشجویان عزیز را از ادامه تحصیل محروم کنند.

وی خطاب به مسوولین دانشگاهی استان هرمزگان بیان داشت: مسولان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و شهرستان بندرلنگه در پی محرومیت‌زدایی هستند یا دانش‌زدایی؟

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید