علیرضا مجرد: نقش راهداران در نجات جان انسان‌ها همانند نقش طبیبان است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا مجرد صبح امروز در بازدید میدانی از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میناب در نشستی صمیمی با کارکنان این شهرستان به بررسی مشکلات و موانع راهداران پرداخت.

وی افزود: نقش و تلاش راهداران در جهت نجات جان هموطنان و مسافران بسیار مقدس و ستودنی است و می‌توان گفت نقش این عزیزان به مثابه نقش طبیبان جامعه است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان در ادامه این سفر از ادوات و ماشین‌آلات راهداری شهرستان میناب بازدید و دستورات لازم را در خصوص تغییر و تحول آنها صادر کرد.

مجرد همچنین از محور میناب ـ بشاگرد بازدید کرد و بیان داشت: طول این محور 150 کیلومتر است که در سال گذشته 10 کیلومتر آن روکش آسفالت شده است و مابقی مسیر با توجه به افزایش تردد، نیاز به ارتقای مشخصات و حذف نقاط حادثه‌خیز دارد که در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه بازدید از محورهای این شهرستان تصریح کرد: محور میناب به سه‌راهی چاه‌شیرین خوشبختانه از وضعیت مناسبی برخوردار است ولی با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان و احتمال بارندگی، پل‌های موجود در این محور نیاز به ترمیم و لایروبی دارند که به‌ زودی عملیات بر روی آنها آغاز می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید