خبر فوری

محمد رادمهر :بسیاری از راه‌های روستایی شهرستان پارسیان نیاز به روکش آسفالت دارد

هرمزبان:

محمد رادمهر  امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در پارسیان در غرب استان هرمزگان در خصوص راههای روستایی شهرستان پارسیان اظهار داشت: راه شهر دشتی به ساحل به لحاظ صرفه‌جویی در هزینه‌ها و خطرات ترافیکی بسیار  تاثیر گذار بوده ولی به صورت نیمه تمام رها گردیده و انتظار است مسئولین راه و شهرسازی عنایت ویژه‌ای به امر داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه این مسیر کوتاهترین فاصله را برای چندین روستا و شهردشتی جهت دسترسی به دریا فراهم می‌کند، صیادان زحمتکش نیز به آسانی به دریا دسترسی خواهند داشت.

رادمهر خاطرنشان کرد: مسیر شهر دشتی در گذشته زیرسازی شده ولی در صورت عدم توجه و پیش روبودن فصل بارندگی خسارات زیادی به این راه مهم وارد می‌شود.

فرماندار پارسیان یادآور شد: تنها روستایی که راه ندارد، روستای بمبری از توابع بخش مرکزی است که با فاصله پانصد متر جنوب شهر پارسیان هنوز فاقد راه است.

وی تصریح کرد: یک رودخانه فصلی بین شهر و این روستا قرار دارد که در فصل زمستان و بارندگی تردد مردم را مختل می‌نماید بطوری که بعضی اوقات دانش آموزان در رفت و آمد دچار مشکل  می‌شوند.

رادمهر در پایان گفت: باتوجه به پیگیری‌های مستمر هنوز نتیجه‌ی گرفته نشده و از مسئولین راه  بویژه حوزه روستایی تقاضا داریم در کوتاهترین زمان عنایت ویژه به این روستای پارسیان داشته باشند که مردم عزیز دغدغه‌ای در این مورد نداشته باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید