خبر فوری

بهره برداری از سه طرح عمرانی در بندرعباس

 

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، در نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سه طرح آموزشی و عمرانی در بندرعباس به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان در خصوص این طرح ها، گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

فریدون همتی افزود: دبستان ۱۲ کلاسه، ساختمان، سایت پشتیبانی و تاسیسات بندرصیادی و مجتمع آموزشی اوتیسم طرح‌هایی بود که امروز در بندرعباس به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه دبستان ۱۲ کلاسه به مساحت هزار و ۶۲۶ مترمربع، ظرفیت ۴۰۰ دانش آموز در هر نوبت دارد، اضافه کرد: مجتمع آموزشی اوتیسم که نخستین مرکز تخصصی دانش آموزان اوتیسم در استان است، ظرفیت تحصیل ۱۰۰ دانش آموز را دارد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: این مرکز تخصصی با هزینه سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات استانی ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان، سایت پشتیبانی و تاسیسات بندر صیادی بندرعباس نیز با هزینه حدود ۳۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، تصریح کرد: احداث ساختمان‌های پشتیبانی، سوله، سایبان و محوطه سازی از مهمترین بخش‌های این پروژه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، در دهه فجر انقلاب اسلامی ۷۰۷ طرح عمرانی با هزینه هفت هزار و ۸۷۴ میلیارد تومان در هرمزگان به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید