خبر فوری

قاسم صادقی: ویژه برنامه های بنیاد شهید حاجی آباد در هفته دفاع مقدس

هرمزبان:رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران حاجی‌آباد برنامه‌های بنیاد شهید این شهرستان را در هفته دفاع مقدس تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،قاسم صادقی در نشست شورای اداری شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاور مردانی است که با روحیه ایثار و از خودگذشتگی و با تبعیت از سالار شهیدان امام حسین (ع) در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، ملی و دینی پا در رکاب حق گذاشتند و از هجوم دشمنان نهراسیدند و به ندای حق لبیک گفتند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه امروز هر چه داریم از برکت خون مقدس شهدا و دلاورمردی‌های جانبازان و ایثارگران است افزود: امروز وظیفه همه ماست که نسبت به آنان احترام قائل شویم و از آنها دلجوئی کنیم.

وی به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان در رژه حماسی 31 شهریورماه، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شاهد، خاطره‌گوئی و سخنرانی خانواده‌های معظم شاهد از این برنامه‌هاست.

این مسئول همچنین افزود: سرکشی از ایثارگران، جانبازان و آزادگان، مراسم عطر افشانی مزار مطهر شهدا در سراسر شهرستان، برگزاری کارگاه آموزشی خانواده ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی، برگزاری نشست پرسش و پاسخ با مدیر کل بنیاد شهید استان و فرماندار و مسئولان به منظور حل مشکلات خانواده‌های تحت پوشش این نهاد، همکاری در اجرای برگزاری یادواره‌های شهدای روستاهای سیرمند، احمدی، هاشم‌آباد و رحیم‌آباد فارغان، تشویق دانش‌آموزان خانواده‌های جانباز و ایثارگر، آغاز مرحله پایش سلامت بین جامعه ایثارگری، نصب تمثال مبارک شهدا در روستاهای کشکوئیه و سیاهک و همکاری با بسیج هنرمندان در بازسازی واقعه غدیر را از جمله ویژه برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی آباد در این روز عنوان کرد.
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394698

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید