خبر فوری

فرهنگیان هرمزگان برای شرکت درمراسم خاکسپاری شهید سلیمانی مشکلی ندارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، موسی دادی زاده سرخایی عصر دوشنبه در این خصوص افزود: حضور فرهنگیان هرمزگان جهت اعزام به استان کرمان و شرکت در این مراسم معنوی در روز سه شنبه ۱۷ دیماه بلامانع است.
وی بیان داشت: صبح امروز دوشنبه نیز به منظور تجدید پیمان با آرمان های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به رسم وفاداری و وداع با آن شهید والا مقام، خیل عظیمی از فرهنگیان قدرشناس هرمزگان عازم استان کرمان شدند.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: فرهنگیان و معلمان باید سعی کنند دانش آموزان را با اهداف و سیره اسوه ها و قهرمانان کشور آشنا سازند و زمینه تقویت روحیه شجاعت، مقاومت، ایثار، مردم داری و ولایت پذیری که از ویژگی های بارز  سردار شهید سلیمانی بود، را در نسل آینده کشور فراهم سازند.
دادی زاده یادآورشد: شهید قاسم سلیمانی یک شخصیت فراملی و بین المللی است که خدمات این شخصیت فراتر از این محدوده های جغرافیایی است و  نتیجه تلاش ها و مجاهدت های این شهید گرانقدر با نابودی داعش حتی به قلب اروپا نیز رسید.
وی بیان داشت: سردار سپهبد قاسم سلیمانی همیشه سرباز ولایت بود و نگاهش به افق نگاه رهبری دوخته شده بود و در این مسیر تا آخرین نفس ثابت قدم ماند.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: مردم ایران و همه انسان های آزاده تا ابد به وجود این سردار غیور ایرانی افتخار خواهند کرد و در یادها جاودانه خواهدشد.
دادی زاده خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی ایران در عمر ۴۰ ساله خود همواره با شهادت مردان بزرگی همراه بوده و این انقلاب همیشه به خون شهیدانی که در راه خدا از جان خویش دریغ نکرده اند، رنگین شده است.
بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه ۹۸ سردار سرلشکر سپهبدحاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی به دستور آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید