خبر فوری

هرمزگانی ها شعار «خلیج فارس ایران محل دفن ترامپ» سردادند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، اجتماع بزرگ سلیمانی ها که قرار بود از ساعت ۱۵عصر امروز دوشنبه در زیرپرچم ودرکنار آبهای نیلگون خلیج فارس برگزارشود، اما به عشق شهید قاسم سلیمانی ساعتی پیش از مراسم قشرهای مختلف مردمی هرمزگان گردهم آمده بودند و با در دست داشتن پلاکاردهای از این شهید بزرگوار، شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل سرمی دادند.
همچنین مدافعان خلیج فارس با مشت های گره کرده و چشمانی اشکبار با ندای« انتقام انتقام»، «هیهات من الذله»، «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جواب دهد» و«بسیجیان بندریم فداییان حیدریم» خواستار انتقام خون شهدای مقاوم شدند.
فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه نیز در این اجتماع بزرگ سلیمانی ها گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حیات دوباره‌ای به اسلام و انقلاب اسلامی ایران بخشید.
سردار حمید سرخیلی افزود: با رشادت‌های سردار سلیمانی اقتدار کشور افزایش یافته و خط سرخ شهادت با خون ایشان امتدادیافت.
وی بیان داشت: سردار سلیمانی در مقابله با دشمنان در جنگ تحمیلی هشت ساله و تامین امنیت در جنوب کشور و منطقه نقش بسزایی داشت.
فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه اظهارداشت: برای برچیده شدن بساط دشمنان نظام و انقلاب و انتقام سخت از آنان، منتظر اشاره رهبر معظم انقلاب هستیم.
سردار سرخیلی خطاب به آمریکایی ها که نیروهای خود را از آب‌های خلیج فارس و دریای عمان دور کردند، گفت: همه نیروهای آمریکایی در عراق و دیگر کشورهای اسلامی در تیررس ما هستند و ما دست‌ شان را برای همیشه از منطقه غرب آسیا قطع خواهیم کرد.
بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه ۹۸ سردار سرلشکر سپهبدحاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی به دستور آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید