خبر فوری
اطلاعیه آموزش‌ و پرورش درباره اعلام نتایج اولیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

اطلاعیه آموزش‌ و پرورش درباره اعلام نتایج اولیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گروه آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس، اداره‌کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش برای اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و پرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور(آبان ۱۳۹۸) جهت آگاهی پذیرفته‌شدگان آزمون، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: بـا آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و پرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور آبان ۱۳۹۸ (موضوع مجوزهای شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ و ۱۶۰۴۹۱ مورخ  یکم تیر۱۳۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور)، موارد ذیل اعلام می­‌شود:

معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به‌منزله قبولی فرد تلقی نمی‌­شود بلکه در پذیرش نهایی با توجه به شغل ـ محل انتخابی و بر اساس مجموع نمرات فصلی داوطلبان معرفی‌ شده با وزن هفتاد درصد(۷۰ %) آزمون کتبی و سی درصد(۳۰ %) مصاحبه استخدامی به تعداد یک برابر ظرفیت (به ترتیب نمره فضلی) و سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدام مذکور صورت خواهد گرفت.

معرفی‌شدگان در این مرحله (چند برابر ظرفیت) موظفند با مراجعه به سامانه‌های استانی اداره کل آموزش‌ و پرورش محل مورد تقاضا (لیست پیوست)، از زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات، مصاحبه استخدامی و … خود مطلع شوند.

عدم مراجعه معرفی‌شدگان به هر دلیل جهت انجام مراحل مزبور در زمان مقرر به‌منزله انصراف بوده و داوطلب در این خصوص حق اعتراض نخواهد داشت.

گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌­آموزی و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور، مطابق ضوابط و مقررات اعلام‌شده از سوی دانشگاه مجری دوره برای پذیرفته‌­شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان الزامی است؛ محل برگزاری دوره یک‌ساله مهارت­‌آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه‌­های مجری دوره مهارت‌­آموزی اعلام خواهد شد.

مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی مربوط بخشی از هزینه‌­های برگزاری دوره یک‌ساله مهارت‌­آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود.

داوطلبان معرفی‌شده برای مصاحبه استخدامی موظفند «فرم اطلاعات فردی» را از پرتال دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق آن و الصاق یک قطعه عکس اقدام و به همراه یک قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش دهند.

چنانچه پذیرفته‌­شدگان در طول برگزاری دوره یک‌ساله مهارت‌­آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند، وزارت آموزش‌ و پرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد کرد.

دانشگاه مجری دوره یک‌ساله مهارت­‌آموزی مسؤولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت‌آموزان ندارد؛ در صورت وجود امکانات و تقاضای مهارت آموز، ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط امکان‌پذیر خواهد بود.

رعایت تمام شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و پرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه­‌های اجرایی مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه­‌های بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی است.

شایان ذکر است آدرس سامانه‌های اطلاع‌رسانی ستادی و استانی ادارات کل آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش را می‌توانید دانلود کنید:   آدرس سایت‌های آموزش و پرورش

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید