خبر فوری

تجمع روحانیون یزد در محکومیت جنایات آمریکا درپی شهادت قاسم سلیمانی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شمس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، با اشاره به برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز روحانیون و طلاب استان یزد، اظهار داشت: این تجمع اعتراض‌آمیز در اعلام انزجار از استکبار جهانی و پاسداشت مقام ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان یزد افزود: اقدام وقیحانه آمریکا و هم‌پیمانانش در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی نشان از افول این رژیم و ناتوانی آن‌ها و همچنین قدرت جهانی ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه تجمع اعتراض‌آمیز روحانیون و طلاب یزدی در مدرسه علمیه مصلی یزد، صبح شنبه ساعت ۹ برگزار می‌شود، گفت: سخنران این مراسم آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد خواهد بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید