خبر فوری

سخنگوی کمیسیون شوراها: جریانات سیاسی باید سکوت خود را بشکنند

اصغر سلیمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تفاوت رقابت‌های سیاسی در این دوره از انتخابات مجلس نسبت به ادوار گذشته، بیان کرد: یکی از تفاوت‌هایی که در انتخابات این دوره با سایر دوره‌ها به نظر می‌رسد، سکوت احزاب و جریان‌های سیاسی است.

وی در ادامه اظهار کرد: به نظر می رسد هنوز احزاب و جریان‌های سیاسی خود را پیدا نکرده اند تا حضور بهینه ای در انتخابات داشته باشند. احزاب و گرایش های سیاسی باید هرچه زودتر به میدان آمده و اهداف و برنامه های کاندیداهای خود را برای جامعه تبیین کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: هنوز بازار انتخابات آن طور که باید و شاید گرم نشده و مردم در فضای انتخاباتی نیستند. احزاب و جریانات سیاسی باید با بهره گیری از رسانه های جمعی سکوت را شکسته و وارد عرصه انتخابات شوند. اگر احزاب و جریانات سیاسی سکوت پیشه کنند نمی توانند در آینده سیاسی کشور حضور پر رنگی داشته باشند.

سلیمی در ادامه با اشاره به عوامل موثر در حضور پررنگ‌تر مردم در انتخابات، تاکید کرد: مردم به دنبال برنامه و راهکار برای حل مشکلات خود هستند و قطعا زمانی به میدان می‌آیند که واقعیت‌ها به آنان گفته شود و مطابق با واقعیت‌ها برنامه اجرایی برای حل مشکلاتشان ارائه شود.

وی افزود: بزرگ‌ترین چالش پیش روی انتخابات حضور کم رنگ مردم است که در نهایت باعث می شود نمایندگان واقعی مردم به مجلس راه نیافته و مجلس مردمی نباشد. با توجه به اصلاح قیمت بنزین و افزایش قیمت برخی از کالاها باید با نظارت دقیق از وارد شدن فشار بیشتر به مردم جلوگیری کرد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید