خبر فوری

استکبارستیزی پیام دانش‎آموزان بروجردی در راهپیمایی 13 آبان است

جمشید ابوالفتحی امروز و در حاشیه برگزاری راهپیمایی یوم‎الله 13 آبان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: حضور موج عظیم دانش‎آموزان و دیگر اقشار و گروه‎های این شهرستان در این راهپیمایی مهر تائیدی بر جاودانگی اصل استکبارستیزی است.

وی عنوان کرد: دانش‎آموزان با حضور در این راهپیمایی عظیم و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» بار دیگر با آرمان‎ها و اهداف امام خمینی(ره) و شهدای گلگون‎کفن خصوصا شهیدان دانش‎آموز عهد و پیمان بستند.

‏مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: راهپیمایان در این مراسم باشکوه با هر تکبیر خود رعب و وحشت را به دل دشمنان انداخته و بر پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند.

ابوالفتحی خاطر نشان کرد: فریاد غرای «مرگ بر آمریکا» یکی از پیام‎های اصلی و مهم راهپیمایی یوم‎الله 13 آبان هر سال است که به خوبی گواهی بر ابراز تنفر و انزجار ملت ایران از این شیطان بزرگ است.

وی بر ضرورت تداوم و تقویت روحیه مبارزه و مقابله با استکبار در جامعه دانش‎آموزی تاکید و اظهار کرد: نسل کنونی با تاسی از نسل‎های اول و دوم انقلاب با ایستادگی در برابر زیاده‎خواهی‎های استعمارگران مستبد، مشت محکمی به دهن یاوه‎گویان می‎زنند.

این مسئول تاکید کرد: یکی از سیاست‎های اصلی اداره آموزش و پرورش بروجرد آشنا کردن بیش از پیش دانش‎آموزان با رخدادهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه و باور استکبارستیزی، ایستادگی در برابر دشمن متجاوز، ایثار و شهادت‎طلبی است.

ابوالفتحی ادامه داد: حضور پر رنگ، با نشاط و پر شور و شعور دانش‎آموزان و فرهنگیان شهرستان بروجرد در آئین راهپیمایی 13 آبان ماه امسال برگ زرین دیگری بر سند افتخارات این شهرستان شهیدپرور است.

وی عنوان کرد: دانش‎آموزان لبیک گویان به رهنمودهای رهبر معظم و فرزانه انقلاب در دفاع از این مرز و بوم، با نقش‎آفرینی در مسیر پیشرفت و ترقی همه جانبه جمهوری اسلامی ایران به مجاهدت در سنگر علم و دانش می‎پردازند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: دستیابی دانش‎آموزان این شهرستان به پیشرفت‎ در حوزه‎های مختلف علمی، تحصیلی، فرهنگی، قرآنی و … گواهی بر این ادعا است.

ابوالفتحی افزود: بی‎شک نخبگان دانش‎آموزی شهر استعدادهای درخشان در آینده‎ای نزدیک با فعالیت در بخش‎های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی و … نقش و سهم خود را در تحقق آتیه‎ای هر چه روشن‎تر برای ایران اسلامی ایفا می‎کنند.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید