خبر فوری

دعوت یک سارق حرفه‌ای به دورهمی!/ نحوه آشنایی منوچهر هادی با یکتا ناصر چگونه بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، قسمت سوم دورهمی روی آنتن شبکه نسیم رفت. مدیری استند آپ خود را به موضوع ازدواج و زندگی زناشویی پرداخت.

دورهمی

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون مهمان دورهمی شد.

ابتدا مدیری پیرامون حضورش در حوزه هنر سوال کرد هادی گفت: گ مثل اکثر دوستان سینما علاقمند به بازیگری بودم، و برای ورود پارتی نداشتم ابتدا بخش تدارک مشغول به کار شدم و به مرور مدیر تدارک و جانشین تهیه ومدیر تولید رسیدم حتی چند نقش کوتاه بازی کردم، اما خیلی سخت بود البته شانس هم باید همراه تو باشد شما اگر مدرک دکتری داشته باشیدمی توانید مشغول به کار شوید، اما با مدرک بازیگری باید به شما زنگ بزنند و برای یک کار دعوت کنند.اما به مرور به کارگردانی علاقه‌مند شدم.

مدیری گفت: منوچهر هادی همزمان ۸ هزار فیلم، سریال نمایش خانگی، پنج سریال تلویریونی، فیلم کوتاه هم می‌سازد نمی‌دونم چگونه همچین چیزی ممکن است.

هادی پاسخ داد:شک و شبهه وجود دارد، اما اشتباه می‌کنند در چهار سال گذشته سریال دلدادگان، سریال دل و رحمان ۱۴۰۰ داشتم، اما فکر می‌کنند خیلی کار می‌کنم.

مدیری گفت: این رابه خاطر این گفتم که کسانی به هر دلیلی کار نمی‌کنند نسبت به افرادی که کار دارند عصبانی می‌شوند.

هادی عنوان کرد: حسادت وجود دارد، اما واقعا فکر می‌کننو که وزارت ارشاد و تلویزیون درب‌های آن به روی ما باز است در صورتی که اینگونه نیست هر فیلم و سریالی یک سال و نیم کار مجوز‌ها فیلم نامه کار دارد؛ و به این سادگی نیست کسی همینجوری مهران مدیری، اصغر فرهادی، سعید روستایی نمی‌شود. همین الان در حال مذاکره یک سال آینده با تلویزیون هستم.

مدیری با اشاره به اینکه سلیقه پرفروش شدن آثار او افزایش پیدا کرده است هادی پاسخ داد:سه فیلم کمدی ساختم که دغدهه اجتماعی داشتم و مشکلات اجتماعی درآن‌ها مطرح شده است قطعا زنانی که به طنز از دردمردم حرف می‌زنید مخاطب بیشتری دارید. ساختن فیلم اجتماعی سخت است، اما می‌توانستم حتما این کار را انجام می‌دادم و واقعا توانایی ساخت فیلم اجتماعی را مانند سعید روستایی و اصغر فرهادی ندارم.

دعوت یک سارق حرفه ای به دورهمی/ ماجرای آشنایی منوچهر هادی با یکتا ناصر چگونه بود؟

اما مدیری برای اولین بار به پدر شهید منوچهر هادی اشاره کرد و هادی با شنیدن این حرف گریه کرد و گفت:افتخار می‌کنم، اما بیشتر افتخار می‌کنم که از این فرصت و موقعیت استفاده نکرده ام و افتخار می‌کنم فرزند شهید هستم وامیدوارم این لیاقت را داشته باشم.
پنج خواهر و چهار خواهر هستیم و فرزند هفتم هستم. اگرموفقیتی نصیب من شده است به خاطر دعای خانواده و همسرم بوده است.

 هادی درباره آشنایی با یکتا ناصر گفت: اولین بار سر فیلمبرداری همدیگر دیدیم و همواره می‌دیدم که خانم ناصر مستعد هستند و از طرفی خیلی منظم بودند، اما فیلم‌های موفقی در کارنامه اش نداشت و این برای من سوال بود که خیلی کلیشه‌ای بود وچند روز گذشت این موضوع بهشون گفتم و صادقانه از خانم ناصر خواستگاری کردم و ایشان هم قبول کردم چهار ساله گذشته و یک دختر دارم.

در بخش دیگر گفتگو مدیری سوالاتی پرسید و از منوچه هادی خواست سوالات خود را با بله و خیر جواب بدهد.

مدیری:از اول نقشه ات این بود که با بازیگر ازدواج کنید؟

هادی: خیر

مدیری: تا حالا شده چیزی را بسازی که روی کسی را کم کنی؟

هادی: بله

مدیری: با اینکه برخی‌ها در سینما پول می‌دهند و بازی می‌کنند مخالف هستی؟

هادی: بله

مدیری: شده بازیگری را به خاطر مخالف خانم یکتا ناصر انتخاب نکنید؟

هادی: خیر

مدیری: تا حالا شده به خاطر ترس نقشی که مناسب همسرتون نبوده بهشون بدید

هادی: خیر

مدیری:تا حالا دروغ بزرگ گفتی؟ که عذاب وجدان داشته باشی؟
آشکار شده یا پنهان؟

هادی:قطعا بله اینقدر بلدم دروغ بگم که اصلا مشخص نشود کلمه دروغ مناسب نیست اگر دروغی گفته شده است بالای ۹۵درصد آن مصلحتی است واقعا شاید منفعتی بوده است و به نفع کسی بوده شاید اتفاق برای کسب می‌افتاد به نظرم دروغ برای افراد ضعیف است.

مدیری: تا حالا دزدی کردید؟

هادی:بله بیشتر دزدی هام!

اما با این جواب مدیری گفت: امشب مهمان ما یک سارق حرفه‌ای است! بیشتر دزدی هام!

هادی گفت: البته بیشتر دزدی هام از کیف مادرم برای مدرسه رفتن بود.

در ادامه گفتگو هادی پیرامون وضعیت امروزسینما گفت:سینما همیشه کار سختی بود، به ظاهر از ریرون فکر می‌کنند ما خیلی خوشحالیم وهمه شرایط خوب است، در صورتی که اینگونه نیست.

مدیری درباره خشمگین بودن مردم‌نسبت به سلبریتی سوال کرد هادی پاسخ داد:مردم خیلی خشمگین هستند، یک سریال ساختیم که چهل قسمت است که باپخش قسمت اول کامنت‌های مثبت داشتیم، اما با قسمت‌های بعدی انتقادات بسیار داریم و خیلی زود قضاوت شدیم. اما شرایط اقتصادی مردم تاثیر گذار است امیدوارم‌مشکلات برطرف شود.

مدیری در پایان از هادی سوال کرد که احساس خوشبختی می‌کنید هادی گفت: احساس خوشبختی دارم فقط به خاطر اینکه خدا همیشه کمک می‌کند و به نظرم خانواده مهن است و از داشتن خانواده ام خوشحال هستم.

گزارش از الهام قبادی

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید