خبر فوری

خیز مسی‌ها برای قهرمانی/ مدعیان لیگ برتر فوتسال به خط شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال پنجشنبه در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. مسابقات لیگ برتر ۳ هفته دیگر به پایان می‌رسد و چهره تیم‌های قهرمان و نائب قهرمان مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اوج هیجان در لیگ برتر فوتسال/ کدام تیم قهرمان می‌شود؟

ارژن شیراز – مس سونگون ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید ابوالفتحی شیراز

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته ۲ تیم ارژن شیراز و مس سونگون در سالن شهید ابوالفتحی شیراز به مصاف هم می‌روند. این بازی برای هر ۲ تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مس سونگون اگر بتواند در بازی با ارژن امتیاز کامل را به دست بیاورد می‌تواند تا حدود زیادی  قهرمانی خود را در رقابت‌های این فصل لیگ برتر قطعی کند. مس در بازی هفته گذشته برابر تیم مقاومت البرز قرار گرفت و موفق شد با ۴ گل این تیم را شکست دهد و ۵۳ امتیازی شود و با اقتدار در صدر جدول قرار بگیرد.

تیم ارژن شیراز امید زیادی دارد تا بتواند در بین ۸ تیم مرحله پلی آف قرار بگیرد. تیم ارژن شیراز با ۲۳ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. این تیم اگر بتواند برابر مس سونگون نتیجه بگیرد می‌تواند امید‌های خود را برای حضور در مرحله پلی آف همچنان زنده نگه دارد. هر چند که کار این تیم برابر مس بسیار سخت است. تیم فوتسال ارژن شیراز در بازی هفته گذشته مقابل تیم فرش آرا مشهد قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب حریف خود شد.

گیتی پسند اصفهان – سن ایچ ساوه ساعت ۱۷:۳۰ سالن پیروزی اصفهان

در دیگر بازی حساس این هفته ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم می‌روند. گیتی پسند که یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل است، این هفته کار سختی برابر شاگردان جواد اصغری مقدم در تیم سن ایچ خواهد داشت. گیتی پسندی‌ها در بازی هفته گذشته برابر ستارگان ورامین م به تساوی ۳ – ۳ رضایت دادند. گیتی پسند با این تساوی ۴۷ امتیازی شد. این تیم در رده دوم جدول قرار دارد.

تیم سن ایچ ساوه این فصل موفق شده با سرمربی جوان خود یعنی جواد اصغری مقدم نتایج بسیار خوبی را کسب کند. آن‌ها اگر بتوانند در بازی برابر گیتی پسند نتیجه مناسب کسب کنند تا حدودی حضور خود را در بین ۸ تیم مرحله پلی آف قطعی می‌کند. تیم فوتسال سن ایچ ساوه  بازی هفته گذشته مقابل تیم شاهین کرمانشاه با نتیجه مساوی ۴ – ۴ متوقف شد و با این تساوی ۳۶ امتیازی شد و در رده ششم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال از همراهی تیمش محروم شد

شاهین کرمانشاه – فرش آرا مشهد ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید بهشتی کرمانشاه

۲ تیم شاهین کرمانشاه و فرش آرا مشهد به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی شاهین در سالن شهید بهشتی کرمانشاه برگزار می‌شود. شاهین کرمانشاه که تا همین چند هفته پیش یکی از اصلی‌ترین تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر بود، با عملکرد خوبی که از خود نشان داد، توانست تا حدودی شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر بیشتر کند. شاهین در بازی هفته گذشته برابر تیم قدرتمند سن ایچ ساوه قرار گرفت و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه مساوی ۴ – ۴ متوقف کند. شاهین کرمانشاه با این تساوی  جمع امتیازات خود را به ۱۸ رساند، اما همچنان در انتهای جدول قرار دارد. این در حالی است که فاصله امتیازی شاهین کرمانشاه با تیم یازدهم جدول فقط ۴ امتیاز است و اگر آن‌ها بتوانند در ۳ دیدار آینده خود نتیجه بگیرند  می‌توانند تا حدودی به ماندن در لیگ برتر امیدوار شوند.

تیم فرش آرا مشهد این فصل یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی به شمار می‌رود. فرش آرا در بازی گذشته خود برابر ارژن شیراز با ۵ گل به پیروزی رسید و ۴۵ امتیازی شد. این تیم همچنان در رده سوم جدول قرار دارد. اگر گیتی پسند اصفهان در بازی این هفته برابر سن ایچ نتواند پیروز شود و از آن طرف فرش آرا پیروز شود آن وقت این فرش آرا مشهد است که می‌تواند جایگاه دوم جدول را از دست گیتی پسند در آورد.

آذرخش بندرعباس – شهروند ساری ساعت ۱۷:۰۰ سالن فجر بندرعباس

یکی از مهم‌ترین و تماشایی‌ترین بازی‌های این هفته مصاف ۲ تیم آذرخش بندر عباس و شهروند است. آذرخشی‌ها به مانند شاهین کرمانشاه جزو گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر هستند، اما این تیم با عملکرد فوق العاده‌ در ۳ بازی آخر امید خود برای ماندن در لیگ را زنده نگه داشت. تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیدار هفته گذشته مهمان تیم ملی حفاری اهواز بود و در پایان توانست این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. آذرخش با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار دارد. آن‌ها اگر بتوانند در ۳ بازی آینده امتیاز کامل را کسب کنند، می‌توانند امید‌ خود را برای ماندن در لیگ حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: شمس: تاج به اندازه کافی از فوتسال حمایت نکرد/ مشکل بزرگ ناظم الشریعه بازی نکردن با تیم‌های آسیایی است

شهروند ساری با نتایجی که این فصل کسب کرده موفق شده خود را پله پله به جمع بالانشینان جدول برساند. این تیم هم اکنون با ۳۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. تیم شهروند ساری در دیدار هفته گذشته برابر تیم اهورا بهبهان توانست این تیم را با نتیجه پر گل ۵ بر ۲ شکست دهد.

این هفته ۲ تیم سوهان محمد سیما قم و ملی حفاری اهواز در سالن شهید حیدریان قم با یکدیدگر رقابت می‌کنند. همچنین اهورا بهبهان میزبان ستارگان ورامین خواهد بود و در آخرین بازی ۲ تیم مقاومت البرز و هایپرشهر شاهین شهر در سالن انقلاب کرج به مصاف هم می‌روند.

برنامه کامل مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال: آذرخش بندرعباس – شهروند ساری ساعت ۱۷:۰۰ سالن فجر بندرعباس ارژن شیراز – مس سونگون ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید ابوالفتحی شیراز اهورا بهبهان – ستارگان ورامین ساعت ۱۷:۰۰ سالن علی ابن ابی طالب (ع) بهبهان شاهین کرمانشاه – فرش آرا مشهد ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید بهشتی کرمانشاه سوهان محمد سیما قم – ملی حفاری اهواز ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید حیدریان قم مقاومت البرز – هایپر شهر شاهین شهر ساععت ۱۷:۰۰ سالن انقلاب کرج گیتی پسند اصفهان – سن ایچ ساوه ساعت ۱۷:۳۰ سالن پیروزی اصفهان

بیشتر بخوانید: سنگ سفیدی: سن ایچ یکی از تیم های خوب لیگ برتر است/ مسئولان ستارگان ورامین دروغ می‌گویند که در جریان درگیری نبودند

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید