خبر فوری

بالوتلی در اولین روز سال جدید تصادف کرد + عکس

– اخبار ورزشی –

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم، ماریو بالوتلی، مهاجم جنجالی فوتبال ایتالیا در اولین روز سال جدید با تصادف رانندگی مواجه شد.

ماریو بالوتلی ساعت ۵ صبح چهارشنبه و در حالی که با دوستش از مراسم سال جدید میلادی راهی خانه بود، از مسیر منحرف شد و به ورودی یک نانوایی برخورد کرده است. البته بالوتلی راننده نبوده و اشتباه از دوست این بازیکن سر زده است .محل حادثه در فاصله چند صد متری خانه ماریو بالوتلی بوده و این بازیکن بعد از رها کردن خودروی خود، پیاده راهی خانه شده و ساعاتی بعد جرثقیل خودروی آسیب دیده او را حمل کرده است. با وجود  خسارت سنگین خودرو، به ماریو بالوتلی و دوستش آسیبی نرسیده است.

تیم فوتبال اینتر ,

رایولا: هواداران میلان باید از من عذرخواهی کنند/ انگیزه‌ام از کار کردن فقط پول درآوردن نیست!

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید