خبر فوری

از حریق منزل مسکونی در خرمشهر تا کشف ۱۳ فقره سرقت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از   خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه یازدهم دی ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

حریق منزل مسکونی واقع در منطقه غفارنصیری

شهرام بختیاری مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهردر گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، یک فقره حریق منزل مسکونی واقع در منطقه غفارنصیری اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱ (مرکزی) به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد:آتش نشانان، در بدو ورود به منزل به سرعت توانستند حریق را بوسیله آب اطفا کنند.

بسته حوادث

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهربا بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت افزود:علت حادثه بدست کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.

دستگیر ۲ سارق وکشف ۱۳ فقره سرقت

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی وسرقت داخل خودرو در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس اگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

اودر ادامه افزود: مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی دقیق مستندات وقوع جرم و با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی، ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در زمانی که سارقان بوسیله یک دستگاه موتور سیکلت به دنبال سوژه بودند باعملیات پلیسی یکی از متهمان دستگیر ونفر دوم موفق به فرار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در ادامه گفت: مأموران با انجام کار‌های اطلاعاتی بامداد امروز متهم متواری را در مخفیگاهش واقع در یکی از نقاط حاشیه شهرستان دستگیر ویک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از محل اختفا سارق کشف شد.

سرهنگ تقی زاده در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس ازتشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت شامل ۸ فقره سرقت داخل خودرو و ۵ فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید